środa, 20 lutego 2013

Nadejdą lepsze dni...

Hej! Dzisiejszą notkę kieruję do WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKU, gdyż każdy z nas ma, miał, bądź będzie miał gorsze chwile w swoim życiu...
I właśnie chce przekazać Wam, że nawet najgorsza sytuacja w jakiej się znajdujemy nie powinna nas załamywać ;)
Jeżeli chodzi o mnie to ja mam ciągle jakieś beznadziejne dni.. zazwyczaj dotyczą one szkoły, kompleksów, jakiegoś nietrafionego zauroczenia itp. - tak na prawdę to nigdy nie jest na tyle dobrze bym mogła sobie powiedzieć: "Jest mega! Kocham swoje życie" i pewnie niewielu może sobie pozwolić na takie słowa.. ale takie jest właśnie życie.. nieidealne.
Mimo tej całej niedoskonałości trzeba WIERZYĆ niekoniecznie w lepsze jutro, ale przede wszystkim w siebie :) Jeśli nie wierzysz w siebie, to tak na prawdę jesteś w dole, bardzo, bardzo wielkim dole, a najgorsze jest to, że nie zawsze próbujemy go zakopać tylko ten dół się jeszcze bardziej pogłębia.
Nasze życie z różnych przyczyn staje się.. beznadziejne.. bardzo często to my sami tę beznadziejność nakręcamy.
Zazwyczaj to przez innych ludzi czujemy się beznadziejni, no bo wiadomo jest taka tendencja, że jak czymś się wyróżniasz np. masz kolorowe włosy, inaczej się ubierasz lub jesteś zamknięty w sobie inni automatycznie Cię odrzucają, gdyż odstajesz od normy... ale czy w ogóle istnieje coś takiego jak norma? Moim zdaniem nie... każdy jest indywidualny i nie rozumiem czegoś takie, iż ktoś jest inny.. nie, po prostu ma pomysł na siebie lub ma już taki charakter zachowując się tak jak się zachowuje.
Dlatego jeśli Twoim problemem jest nie akceptacja wśród rówieśników po prostu ich zignoruj i rób swoje lub.. postaw się im i pokaż, że nie mają nad tobą przewagi, ponieważ to jest najgorsze pokazać, że jest się słabym...
Co do innych codziennych problemów... to na pewno ważne jest to aby szukać wsparcia wśród rodziny, przyjaciela, partnera,  nauczyciela czy u kogokolwiek komu ufasz.
 Wiedz, że to nie jest tak, iż jesteś samotny na tym świecie, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś komu będzie na tobie zależało... wiele osób o tym zapomina i robią straszne rzeczy właśnie z tego powodu, bo czują się samotne i niezrozumiałe.. zazwyczaj jest tak, że nawet nie próbują się otworzyć przez co właśnie potem tak się czują.
Mimo wszystko co by się nie działo trzeba pamiętać, że nadejdą lepsze dni.. i nawet jeśli teraz jest źle to nie przejmuj się i myśl pozytywnie, pomyśl, że może jutrzejszy dzień będzie lepszy :)
Warto też wziąć pod uwagę to, że te gorsze chwile w naszym życiu nie dzieją się bez przyczyny.. praktycznie zawsze możemy wyciągnąć z nich jakąś lekcję, która jest przydatna i wiele nas uczy :)
Także gorszy dzień też jest czasami potrzebny chociażby właśnie dlatego aby dać nam kopa w dupę i czegoś nauczyć.. Ja w swoim 16-letnim życiu miałam dość sporo tych gorszych dla mnie dni, sytuacji itp. i ZAWSZE starałam się dostrzegać ich ukryty przekaz i teraz dziękuje Bogu za to, że je przeżyłam, bo gdyby nie ta beznadzieja w której tkwiłam przez dłuższy czas nie byłabym teraz tym kim jestem i zapewne nie zauważałabym w swoim życiu pozornie tych małych rzeczy, które czynią mnie szczęśliwym człowiekiem:)
Podsumowując: Lepsze dni nadejdą... wcześniej czy później. A te gorsze chwile to czas refleksji nad sobą i otaczającym Cię światem.. może dzięki tym beznadziejnym chwilom odkryjesz COŚ czego normalnie byś nie odkrył?






+KĄCIK PORAD:
Wielu z Was w komentarzach pisało mi, że moje notki dają dużo do myślenia z czego bardzo się cieszę, tak więc pomyślałam aby założyć taki "kącik porad", który miałby na celu udzielanie przeze mnie porad na wasze osobiste problemy.
Oczywiście anonimowość gwarantowana!
Dlatego jeżeli macie jakieś drażniące pytanie, problem z którym nie jesteście sobie poradzić, to zapraszam.. piszcie na e-mail:  mamproblem@onet.eu
Na pewno z chęcią pomogę!

14 komentarzy:

  1. Nominowała cię. Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, każdy to ma.
    Moim pierwszym takim większym "problemem" było to jak miałam może z 10 lat chciałam grzywkę zawinąć na grzebień, oczywiście jedna próba się udała niestety za drugim razem włosy się zaplątały i nie mogłam nic zrobić. Byłam w domu sama i bałam się co powiedzą mi rodzice, płakałam i czułam się okropnie ale na szczęście nic się nie stało, mama odratowała ile się dało i obcięła resztę, potem do 15 lat chodziłam w krzywce na boku :) właśnie przez ten incydent.
    Potem jak byłam starsza zepsułam komputer, wyłączyłam poszłam spać i modliłam się żeby to był sen. Właśnie tak się czułam jakby to było najgorsze co mnie mogło spotkać.

    Masz rację, co to jest norma? Zawsze odstawałam od tych wszystkich grupek, które uważały się za te najlepsze... ale z czasem przyzwyczaiłam się z tym, że jestem jak to nazywają "odrzutek" albo "resztki klasowe". Po tylu latach mam ich gdzieś i myślę, że to właśnie ja jestem ta lepsza bo się nie poddałam i jestem sobą, nie muszę udawać żeby mnie zauważyli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Zawsze mimo wszelkich przeciwnosci warto byc sobą;)

      I tez mialam kiedys podobna sytuacje z wlosami ;d

      Usuń
  3. naprawdę świetne!
    fajny post i pewnie niektórym osobom przyda się ten koncik porad wiec gratuluje pomysłu
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czasami tak jest że mamy gorsze dni, ale niedługo nadejdzie to lepsze jutro, stanie się coś co nam poprawi humor, albo ktoś nam go poprawi. Nie należy zamartwiać się zbytnio codziennymi problemami, one się kiedyś rozwiążą, trzeba cieszyć się tym co jest ;]
    Zgadam się w pełni z tym co napisałaś ;] A no i chyba napisze do ciebie maila potrzebuje komuś o tym powiedzieć.

    http://przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze powtarzam że "normalny" to pojęcie względne. Masz rację to inni ludzie sprawiają, że czujemy się beznadziejni a czemu to robią? Żeby polepszyć sobie humor, podwyższyć ego taka prawda. Ludzie też boją się tego co inne.
    Czasem musi być gorzej żeby mogło być lepiej :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka.. :**
    Obserwuje twojego bloga i licze na to samo :**
    Słuchaj bardzo masz fajnego bloga.. ;**
    Proszę zaobserwuj tez mojego :)
    Czekam na twoje wsparcie :**
    Super Post :)
    Proszę zaobserwuj mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kącik porad to bardzo fajna sprawa. Przed chwilą odkryłam tego bloga, i już mi się podoba. Zaraz wdam się w dalszą lekturę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog... i ciekawy pomysł z tym kącikiem porad;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo to ciekawe... :> no każdy z nas ma problemy i jeszcze ta wiecznie ciągnąca się zima ja mam już tego dość i nie mogę doczekać się lata.
    pozdrawiam ;*
    my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka^^
    Naprawde świetne opowiadanie !!!!!!
    Wyczuwam talencik :)... bardzo mnie wciągło naprawde świetny post :)
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa.. super z tym, że nie to jest żadne opowiadanie ;P

      Usuń
  11. Super blog poruszające tematy ;D
    będę zaglądać ;d

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog : ) zapraszam także na mojego bloga http://bloodyhandss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)