piątek, 15 lutego 2013

Love Love Love

Witajcie !
W dzisiejszym poście poruszę temat, o którym zapewne dzisiaj wiele blogowiczów napisze bądź już napisało
oczywiście mam tu na myśli " Valentine Day's ", czyli dzień zakochanych <3
Może od razu bez owijania w bawełnę przejdę do tematu i po prostu wyrażę swoje zdanie :)
Tak więc.. co ja o tym myślę..?: Komercja! komercja! i.. jeszcze raz komercja!
I nie mówię tego dlatego, iż jestem zdesperowaną nastolatką, która nie ma swojej drugiej połówki.. nie to wcale nie dlatego.. chociaż fakt nie mam drugiej połówki:D powiem nawet, że gdy miałam z kim spędzać te święto to i tak go nie obchodziłam...
A dlaczego? No właśnie z tego względu, iż uważam, że Walentynki są bardzo komercyjne, sztuczne i naciągane.. oczywiście wiem, że tu chodzi o zabawę i to w tym wszystkim jest najfajniejsze, ale do czego zmierzam... po prostu zauważyłam, że większość tych "zakochanych" obnaża się tą swoją miłością jaką do siebie napawają.. no super, ale dlaczego tylko w tym dniu idą przez ulice objęci, całujący się i nie wiadomo co jeszcze tam robiący..? Ja tego osobiście nie rozumiem i nie kupuje.. odbieram to tak jakby tylko tego dnia wyraża się sobie nawzajem miłość.. no nie wiem możliwe, że za bardzo się czepiam, ale dla mnie to co się czuje do drugiej osoby powinno się okazywać tak na prawdę każdego dnia, a nie tylko w Walentynki.. przecież to tylko data wpisana w kalendarz, a miłość to raczej COŚ więcej..
   No ale mniejsza o to jest przecież też ta jasna strona tego święta, czyli tak jak wspomniałam zabawa..
na pewno miło jest dostać taką Walentynkową kartkę i później zastanawiać się od kogo ona jest.. :)
  Ja niestety nie miałam tej przyjemności, gdyż wszystkie kartki i prezenty dostałam osobiście w sumie fajnie, bo wiem od kogo, ale jednak z drugiej strony to już traci ten swój urok :)
Na dzisiaj to chyba tyle, ile mam do powodzenia.. także Walentynki to nie są jedne z moich ulubionych świąt mimo wszystko podoba mi się, że tego dnia jest taki fajny nastrój i wszędzie są serduszka i jest tak czerwono - a czerwony to mój ulubiony kolor :D
Jedyne co mi teraz pozostaje to życzyć Wam dużo miłości, gdyż to podobna właśnie miłość sprawia, że nasze życie nabiera sensu, mało tego tylko ona jest jego sensem :)
 A Ci którzy tak ja spędzają ten dzień samotnie, siedząc przed telewizorem, żrąc czipsy i użalając się nad własnym życiem mam jedną radę... darujcie sobie i zachowajcie resztki swej godności, a na pewno niedługo miłość zapuka do Waszych serc ;)


                                     A tutaj wirtualna walentynka ode mnie dla Was:

11 komentarzy:

  1. hehh ;)
    Dziękuje za walentynkę ;)
    ja też nie mam drugiej połówki, no ale za to jutro obchodzimy "Dzień Singla" ;D
    pozdrawiam!

    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci :)
    To ważny dla mnie dzień, pierwszy raz mam z kim świętować walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same zdanie na temat walentynek, co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za walentynkę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mam drugiej połówki, ale i tak się z tobą zgadzam. Też sądzę, że są bardzo sztuczne ; ) Nagle każdy, pokazuje jak bardzo mu zależy, całują się co sekundę i wgl są tacy słodcy. Taa ale tylko przez jeden dzień, żałosne.
    Baaaaaaaaardzo podoba mi się twój blog, jest inspirujący. Sama piszę bloga o wypowiadaniu się na różne tematy. OBSERWUJĘ !!
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie znalazłam osobę, która wie co to komercja! :D O moim zdaniu na temat Walentynek możesz przeczytać tutaj

    http://moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super , ja też nie obchodze walentynek ; d

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tutaj.
    obserwuję ;)
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze że to napisałaś i uważam tak samo :) Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się z Tobą w 100 %
    Też nie obchodzę walentynek jak dla mnie to dziwne święto wolę Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)