niedziela, 10 lutego 2013

Ideał piękna

Cześć:) Dzisiaj napiszę trochę o ideale piękna, cokolwiek to znaczy.. no właśnie.. co to znaczy?
Czy w ogóle istnieje jakaś taka najpiękniejsza kobieta bądź najprzystojniejszy mężczyzna..?

Mówi się, że najładniejszą kobietą na całym świecie jest Nicole Kidman, no ale to raczej taka subiektywna ocena, poza tym nie da się w żadnym rankingu określić najpiękniejszej osoby na świecie, gdyż no po prostu nie jest to w żaden sposób możliwe.
No a na przykładzie Nicole, to mi bynajmniej ona się niezbyt podoba tzn. jest piękną kobietą, to na pewno, ale jednak nie jest to typ urody, który ja preferuje ;) Także no nie da się jednoznacznie określić tego ideału piękna, gdyż każdy ma inny gust i każdemu podoba się co innego.
Mogłabym chyba nawet powiedzieć, że na świecie nie ma osoby najpiękniejszej.. owszem są ludzie ładni, piękni itd., ale jednak nikt z nas nie jest tym najpiękniejszym/najpiękniejszą.
Ale czy to oznacza, że nie istnieje ten ideał piękna ? Istnieje, ale dla każdego ma on inne znaczenie przykładowo dla Ciebie ideał piękna, to Twój chłopak/dziewczyna lub po prostu jakaś sławna osoba itp.

Ja - nie mam swojego ideału piękna, tzn. mam określone typy urody jakie mi się podobają, ale jednak dla mnie ten "ideał piękna" to nie jest tylko wygląd zewnętrzny, ale całokształt.. no bo czy osoba wizualnie bardzo ładna, śliczna, piękna itp. no po prostu laleczka z porcelany, figura jak u modelki.. wszystko się zgadza, ale za to z paskudnym charakterem, mało tego bez serca można nazwać PIĘKNĄ? No niby tak, ale jednak tylko z wyglądu, gdyż moim zdaniem ten IDEAŁ PIĘKNA, to nie jest tylko i włącznie ładna buźka, ale też i piękna dusza, która właśnie sprawia, że jesteśmy.. piękni :)

 Pewnie nie raz słyszeliście, że najważniejsze jest wnętrze itp., ale jednak wszyscy wiemy, że jeśli nie masz wyjściowego fejsa ludzie Cię nie akceptują, jesteś tak jakby na marginesie.. ale czy to rzeczywiście przez nasz wygląd no nie zawsze, bo tak jak napisałam to nasza dusza sprawia, że jesteśmy piękni, ale też również to jak sami siebie postrzegamy, gdyż jeśli uważasz się za osobę brzydką, okropną i beznadziejną to nie rozumiem jak możesz dziwić się, że inni też tak sądzą .. zapewne też spotkaliście się z ludźmi, którzy nie są zbyt "urodziwi", a mimo to mają mnóstwo przyjaciół, pełno adoratorów w okół siebie i jak myślisz dlaczego..? Właśnie dlatego, że są pewni siebie i nie myślą o kompleksach i przez co są piękni!

  Także nie musisz być nie wiadomo jak cudownie ładny wystarczy, ze pokochasz siebie takim jakim jesteś, a ludzie na pewno to odwzajemnią, bo wierzcie mi, że nie ma nic gorszego niż nie akceptowanie siebie samego, to jest wielka krzywda jaką sami sobie wyrządzamy..
Odbiegłam trochę od tematu, ale myślę, że każdy z Was wie, że kanon piękna to nie te wszystkie wytapetowane i wyretuszowane gwiazdy i gwiazdeczki na pierwszych stronach gazet:)


Tak na prawdę ideał piękna tkwi w każdym z nas nie tylko we wnętrzu, ale też i w wyglądzie zewnętrznym, gdyż każdy ma w sobie coś ładnego czym może się pochwalić np. duże oczy, grube, lśniące włosy, zgrabne nogi - to wszystko to są na prawdę wielkie atuty, których nie zawsze doceniamy i właśnie przez te wszystkie kolorowe zdjęcia, aż przesadnie pięknych dziewczyn popadamy w mega kompleksy i zaczynamy myśleć, że jednak coś jest z nami nie tak.. no bo gdyby tak popatrzeć na te wszystkie fotki tych lasek z nowoczesną urodą, co są dodawane masowo na facebook'u i potem popatrzeć na siebie no to nie ma co ukrywać różnica jest.. no ale nie wolno popadać w paranoje i trzeba pamiętać, że aby tak wyglądać potrzeba na prawdę dużo tynku, farby i dobrej szpachelki bez tego ani rusz ! :D
No ale cóż.. niestety nie wszyscy mają trzeźwy umysł i próbują upodabniać się do tych wszystkich internetowych piękności, czyli tzw. site models w rzeczywistości niestety wcale nie wygląda to tak uroczo..

Ale już podsumowując: Piękno tkwi w każdym z nas - bez wyjątku! A co do ideałów ogólnie nie istnieją, ale tak już napisałam dla nas samych - owszem.. i w sumie dobrze, że każdy z nas ma jakiś tam ideał, ale mimo wszystko wydaje mi się, że nie warto dążyć do perfekcji, gdyż sądzę, że jesteśmy idealni wtedy gdy jesteśmy po prostu tacy jacy jesteśmy.. powinniśmy umieć akceptować, to jakimi się urodziliśmy, ponieważ tylko tacy jesteśmy naturalnie idealni i piękni.. :)

17 komentarzy:

  1. świetny blog
    +obserwuje
    licze na rewanż ^^
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama mi powtarza, że jeśli jesteśmy dobrze nastawieni do ludzi, mamy ładne wnętrze to piękno z nas samo promieniuje, nawet jak jesteśmy niezbyt urodziwi i w sumie zgadzam się z nią, bo znam dużo osób, które nie są zbyt piękne, ale stają się takie, bo są miłe, ale i znam też takie, które są ładne, zadbane, ale widać, że są wredne itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jakiegoś ideału piękna, a samo pojęcie piękna jest dla mnie bardzo subiektywne. Dla mnie ważniejsze jest, żeby mieć w subie to coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się Nicole w ogóle nie podoba, a Ty masz świetny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  5. w 100% się z tobą zgadzam. Jesteśmt piękni, tacy jacy jesteśmy. :)
    http://chasingdreams-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje posty. Kiedy odwiedzam Twojego bloga, to nie jest to takie wejdź i wyjdź, ale gdzieś pomiędzy zastanawiam się nad co napisałaś. Ten post bardzo mnie urzekł. Napisałaś to co uważam za prawdę, no bo w końcu nie ma człowieka idealnego. Każdy ma swoje drobne wady, nawet Ci, których uważamy za idealnych. I choć sama nie uważam się za jakieś bożyszcze, to staram się siebie akceptować i wierzyć, że dla kogoś jestem tym ideałem.
    Bardzo dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga i zostawiasz tak miłe komentarze. To naprawdę podnosi na duchu :D

    Pozdrawiam i życzę weny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to na prawdę miłe :)
      I również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Twój szablon straaasznie mi się spodobał. Zainteresowały mnie twoje poglądy na świat. ZAPRASZAMY!! stylowa-nastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super naprawe i nie pisze tego jako spam tylko naprawdę bardzo mi się podoba bo jestes taka szczera i pokazujesz otwarcie swoje poglądy :)// zparaszam do mnie http://mam-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba co piszesz :) Mam podobne poglądy na świat :D
    Zapraszam do mnie:
    http://boiskowiprzyjacile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę tak samo ;d Piszesz tak prawdziwe, człym sercem. To piękne. Świetny blog, świetna notka.

    http://showmeyourbarca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, że piszesz/mówisz to co myślisz. Mam podobne zdanie co do tego tematu. ;)
    Ogólnie blog jest bardzo fajny. Napisałabym coś więcej, ale nwm co tak więc pozdrawiam Mila z the--end-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lana Del Rey. <3
    +Bardzo fajnie prowadzisz bloga. :)
    Będę zaglądać tu częściej.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uważam Natalie za jakieś wyjątkowe pękno.Każdy jes t śliczny na swoj sposób jak to określiłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby uroda jest nie wazna i ja tez ta mysle ale jednak kazdy z nas wie ze jesli ktos jest mniej atrakcyjny ludzie zwracaja mniejsza uwage na ta osobe. Np dziewczyna ladna ale ma np lekko garbaty nos na pewno nie jest postrzegana tak jak ladna dziewczyna z malym zgrabnym noskiem. Ja nie oceniam ludzi po wygladzie, kazdy z nas ma swoje wady i zalety ale najwazniejsze ie gonic za idealem bo idealu nie ma :) jestesmy jedeyni w soim rodzaju kazdy jest wyjatkowy w swoim rodzaju :)

    rujnujac-samych-siebie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)