sobota, 9 lutego 2013

Miesięcznica!


Witajcie! Dzisiaj mija dokładnie MIESIĄC odkąd założyłam tego bloga!
Szczerze mówiąc, gdy pisałam 1 notkę w życiu bym się nie spodziewała, że w ciągu jednego miesiąca uzbieram tak pokaźną liczbę obserwatorów, a pod moimi notkami będzie więcej niż 5 komentarzy...
To dla mnie na prawdę sukces, gdyż moje poprzednie blogi to była jakaś porażka.. chociażby ten: http://let-the-silence-state.blogspot.com/  (wejdźcie i pośmiejcie się trochę :D) prowadziłam go chyba ok. 6 miesięcy, a przed ten czas miałam tylko 52 obserwujących, a komentarzy to było średnio 3 pod notką.. nie wiem może to dlatego, że go nie reklamowałam zbytnio.. teraz to w sumie nieważne, bo już wiem o czym chce pisać i ten obecny blog jest moim najlepszym jaki w życiu prowadziłam :)
Także na swoim przykładzie wiem, że czasem trzeba eksperymentować, by później móc powiedzieć:"Tak, to jest to!" :)
Wiem, że nie osiągnęłam jakiegoś wielkiego sukcesu, bo chyba nie mam zbytnio dużo stałych czytelników tzn. są, ale nie jest ich nie wiadomo jak dużo.. mimo wszystko i tak dziękuję, że są osoby, które chcą mnie czytać, gdyż staram się aby każda moja notka miała w sobie COŚ więcej niż jakieś głupoty o wiosennych trendach, opowiadanie o 1D itp.. nie mam na prawdę nic przeciwko tego typu blogom, ale szczerze trzeba przyznać, że jest tego już za dużo, dlatego ja postanowiłam, że będę poruszać tematy bardzo życiowe, do których każdy w jakiś sposób może się z nimi utożsamić :) Oczywiście zdaje sobie sprawę, że wiele ludzi czytających moje posty po prostu wejdzie, przeczyta, zastanowi się chwile, doda komentarz i w zasadzie to byłoby na tyle.. no ale trudno to jest już indywidualna sprawa każdego z osobna :)
No i na dzisiaj to byłoby na tyle normalną notkę dodam jutro:)
Chciałabym abyście też napisali pod postem co mogę zmienić w swoim blogu, czy może jednak nie zmieniać nic? I czy ogólnie macie jakieś uwagi ..?:)

15 komentarzy:

  1. Internet, a właściwie blogi zostały stworzone po to, aby wyrażać za ich pomocą swoje myśli i Ty właśnie z tego korzystasz. Moim zdaniem, nie powinnaś nic zmieniać-trzymaj dalej ten sam kurs i z niego nie zbaczaj ;)

    http://by-enia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie niedawno pobiłam liczę 50 w obserwatorach i ostatnio mam jakieś 10 kom. pod postem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. no to masz fart dziewczyno ja mam 1-2 kom pod notką. A co do bloga. Nic w nim nie zmieniaj jest zajebiście tak trzymaj :)
    zapraszam do mnie http://mojeglupiezycie58.uchwycone-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ja prowadzę bloga już 7 miesiąc i nie miałam takiego szczęścia co ty.Przez ten cały czas nikt nie czytał mojego bloga ani nie miałam wogóle obserwatorów.
    Dopiero od trzech dni przybywa mi od 1-3 komentarzy pod postem i mam dopiero 10 obserwatorów.Stało się to dopiero wtedy kiedy zareklamowałam się.Niestety nadal nie mam takich wiernych czytelników chyba niezby dobrze pisze tego bloga skoro tak jest.

    Tak wogóle czytam twojego bloga już trochę chociaż nie dodaje zawsze komentarzy i stwierdzam że bardzo dobrze ci idzie pisanie tego bloga i nie musisz nic zmieniać.

    http://sumikoozaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że go czytasz:)
      A co do prowadzenia swoje bloga to nie przejmuj się! Zapewne w koncu znajdziesz wiernych czytelnikow, bo tak na prawde to malo wazne sa obserwatorzy, statystyki itp. ale wlasnie ta mala grupka ludzi, ktorzy chca Cie czytac :)

      Usuń
  6. Fajny blog!
    Ja nie mam zastrzeżeń. Wizualnie ok, notki też ok, ogólnie fajny. Będę często wpadać.
    Zapraszam do mnie: http://blogfajnejolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam tu już kiedyś i bardzo mi sie spodobało. ogólnie tamaty i wygląd bloga. bardzo ładnie. zapraszam : http://nasze-opowiadaniaxpp.blogspot.com/p/opowiadania-lucy_7.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog :3
    Życzę wytrwałości i powodzenia w pisaniu!
    Ja prowadzę bloga już w sumie dwa miesiące a czy są wierni czytelnicy? Owszem, są tacy którzy regularnie komentują moje posty. :)
    Ponownie pisze, że super jest twój blog i oczywiście go obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę takiej wytrwałości dalej ;) U mnie z blogiem jest raczej dziwnie. Długo go prowadzę, ale to tylko wynika z mojego lenistwa że nikt nie czyta. Obyś dalej prowadziła tego bloga tak dobrze i fajnie jak teraz ! :D

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące i fajne. Zapraszam do siebie http://magia-tajemnice-konie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :)
    Powiem ci, że moje poprzednie blogi to też była... jedna wielka klapa. Ja tam cieszę się nawet z tych 10 obserwatorów. Nie musi być ich 34505050 :)

    Nic nie musisz zmieniać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Ja prowadzę bloga od jakichś dwóch miesięcy i nie mam jeszcze ani jednego obserwatora, zero komentarzy ;c.

    Zapraszam do mnie: http://nazwabezznaczenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Nic nie zmieniaj, twój blog jest świetny i od kilku postów jestem stałą czytelniczką :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)