czwartek, 31 stycznia 2013

Doskonałość

Hej! Dzisiaj podejmę się tematu co do którego nie jestem zbyt pewna, aczkolwiek mam nadzieję, że jakoś mi to wyjdzie;)
Tak jak w temacie napiszę trochę o doskonałości..
Podobno nie ma rzeczy doskonałych i w sumie to chyba oczywiste.
Ale to zależy, gdyż coś z pozoru nieidealnego dla kogoś może stać się idealne.. chociażby jakaś osoba.. - dla jednego człowieka może być ona brzydka, głupia, a dla drugiego piękna, inteligentna, niesamowita itp.
Także idealność, doskonałość zależy od naszego postrzegania, bo gdyby tak zebrać wszystkie osoby i poddać coś ocenie tym ludziom to zapewne zdania byłyby podzielone.. inni byliby na TAK, inni na NIE.
Także no nie ma chyba rzeczy (już nawet nie wspominając o ludziach) idealnej;)
Ale czy to źle, że żyjemy w tak niedoskonałym świecie..? Oczywiście, że nie.. bo ta nie idealność jest moim zdaniem perfekcyjna i jedyna w swoim rodzaju:) No bo co by było gdybyśmy wszyscy byli piękni, cudowni, mądrzy, poukładani, a nasze życie byłoby bez żadnych usterek.. nie byłoby wojen, chorób, nienawiści.. wszystko, ładnie, pięknie, ale w końcu byśmy się tym wszystkim przejedli, zaczęlibyśmy rzygać tęczą.. DOSŁOWNIE! Dlatego jest dobrze jak jest, bez względu na wszystko! Wiadomo, że mogłoby być mniej zła i mniej rachunków do zapłacenia, no ale niestety takie jest już życie.. czasem musi wydarzyć się coś złego, abyśmy zaczęli doceniać te małe rzeczy, które dostajemy od życia każdego dnia, a ich nie zauważamy;) Tak samo musi ktoś kogoś zabić lub po prostu musi ktoś umrzeć, by nie było przeludnienia na świecie. Nie chce przez to powiedzieć, że zabijanie jest dobre, bo oczywiście, że NIE! Tylko, że takie jest już życie czasem okrutne i myślę, że trzeba na to patrzeć z trochę innej perspektywy, a nie mówić jakie to wszystko jest nie sprawiedliwe, Boga nie ma itp. - tak na prawdę, to nie ma żadnego celu...
Przechodząc do tematu powiem jeszcze, że to, że nie ma rzeczy i ludzi idealnych, to nie oznacza to, iż to jest beznadziejne, bo wręcz przeciwnie.. to idealność, doskonałość i perfekcja jest beznadziejna ;p Tak się mi wydaję, bo przynajmniej to co nie jest idealne zawsze da się ulepszyć, a idealność jest tylko.. "idealna"?
Cokolwiek to znaczy chodzi mi o to, abyście nie przejmowali się tym, że wasze życie i Wy sami jesteście nieidealni, bo tak na prawdę człowiek doskonały - to nie człowiek zresztą takich ludzi nawet nie ma.. i dobrze! Gdyż warto być tylko i włącznie sobą, i to tak na prawdę sprawia, że w gruncie rzeczy jesteś idealny, no bo jesteś prawdziwym sobą;) A tylko prawda może być doskonała:) Bynajmniej tak mi się wydaję.. nie musicie się ze mną zgadzać, bo to tylko moje przemyślanie są takie niedopracowane i.. nieidealne;) Ale to chyba o to chodzi.. bo perfekcyjne myśli, perfekcyjne słowa.. ktoś to w ogóle kupuje?
Ja NIE! Dlatego w swoich notkach staram się nie koloryzować faktów.. pisać to co na prawdę mi siedzi w głowie ;d
Podsumowując: Idealność nie istnieje! Co nie oznacza, że dla nas samych nie ma rzeczy idealnych.. bo pewnie są :) W sumie to My w większości dla rzeczy, ludzi, zdarzeń nadajemy łatkę "idealnych" ;)

                                    "Doskonałość świata leży w jego niedoskonałości"

A Ty co sądzisz o doskonałości? Czy istnieje coś dla Ciebie, co możesz nazwać idealne?

26 komentarzy:

  1. Bardzo Fajny blog :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) Nie mam zbyt rozbudowanego zdania na temat doskonałości ,a le nikt nie jest doskonały c:

    zapraszam do siebie ja zaobserwuję ciebie i ty jeśli chcesz też mnie możesz ;)
    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle mądry wpis. ;)
    Tylko jeden fragment jest dla mnie... Sam nie wiem jaki. "Tak samo musi ktoś kogoś zabić lub po prostu musi ktoś umrzeć, by nie było przeludnienia na świecie ;P" Ym? Zdziwiło mnie, że piszesz o tym z taką lekkością.
    No dobrze, że go zabijasz, dobrze, bo nie będzie przeludnienia. :-)
    Mogłaś inaczej to zdanie skonstruować... No kurde, sam nie wiem, ale to brzmi (przynajmniej dla mnie) okropnie sadystycznie. Szczególnie ta minka na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry i ciekawy wpis. Piszesz tak ,,lekko''. I masz rację nie ma rzeczy doskonałych, a ,,doskonałość świata leży w jego niedoskonałości''.

    P.S.
    Wpadniesz?

    http://dzien-ktory-zmienil-cale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Monotonia, wiem, mam ten sen coraz częściej" :) moim zdaniem, każdy z nas ma swoje indywidualne, doskonałe na swój sposób życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo tu przyjemnie ;)
    Zaobserwowałam ;)
    a i masz fajny nagłówek ;3
    Podoba mi się ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ksiazki-magiczne-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Bardzo ciekawego tematu się podjęłaś. Doskonałość. Zgadzam się z Tobą co do tego wszystkiego, jednak musisz zauważyć, że są ludzie uważający się za idealnych. Nieważne, moje przemyślenia są dziwne i wolę słuchać mądrych ludzi takich jak Ty. Oczywiście obserwuję i będę częściej zaglądać.

    P.S. Choć piszesz bardzo ciekawie, i nie da się 'oderwać' od Twojego potoku słów, jednak przeszkadza czcionka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że jednak istnieje taki przypadek ideału - miłość ! Jeśli się na prawdę kocha to ta druga osoba jest idealna, doskonała ♥

    Zapraszam do siebie ;)
    http://live-for-another-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog. ;)
    Ciekawy wygląd ..
    ;]
    Zapraszam ..
    http://niutkanutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe refleksje aż mnie samą wciągnełaś.
    Bardzo podoba mi się ten nagłòwek. Przyciąga uwagę.

    Wpadnij do mnie jeżeli choć trochę interesujesz się modą http://mary27help.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że ideały często są propagowane przez media, ale tak naprawdę nie istnieją. Chociaż nie - istnieją, ale dla każdego są inne. Dla jednej dziewczyny ideałem jest blondyn z niebieskimi oczami, a dla innej brunet z zielonymi. Dla jednych idealna jest Marilyn Monroe, a dla innych Kate Moss. Niestety dzisiejszy świat polega na kreowaniu ideałów i tłum coraz częściej bierze za doskonałe to, co tak naprawdę takie nie jest. To są właśnie powody kompleksów, coraz częściej bulimii i anoreksji wśród nastolatek. Ja wolę kierować się swoimi ideałami. xD
    Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i w wolnym czasie zapraszam do siebie (ohmfh.blogspot.com) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy temat podjęłaś, jednak czytając to: "Boga nie ma itp. - tak na prawdę, to nie ma żadnego celu...". Wiesz.. Uważam, że jeśli chodzi o wiarę to nie powinnaś pisać tutaj takich rzeczy. Ja np. jestem osobą wierzącą.
    Po za tym fajny blog;D
    A tu ja:
    Boga nie ma itp. - tak na prawdę, to nie ma żadnego celu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to mialam na mysli:) Jezeli chodzi o o ten fragment:"a nie mówić jakie to wszystko jest nie sprawiedliwe, Boga nie ma itp." to chodzilo mi o to, ze ludzie nie powinni tak mowic tylko dlatego, ze cos zlego w ich zyciu sie wydarzylo;)

      Usuń
    2. kompletnie nic nie nawiazywalam do wiary czy cos:)

      Usuń
    3. aha, przepraszam, faktycznie źle zrozumiałam : )
      i zamiast tego co jest pod " A tu ja" chciałam wstawić swój adres :)
      http://my--crazy--stories.blogspot.com/

      Usuń
  13. ciekawy blog
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre spostrzeżenie. Chociaż, nie zgodzę się z tym, że potrzebujemy nienawiści aby nie rzygać tęczą. :P
    Moim zdaniem nienawiść to chore uczucie, i nie powinno go być. Jednak z resztą się zgadzam. Nikt nie jest idealny, a jednak jest.
    Nie jest, ponieważ każdy ma jakieś wady, ale też jest, bo jest jedyny w swoim rodzaju.
    Chciałam również powiedzieć, że nominuję Cię do Liebster Award, i po więcej informacji zapraszam na :
    http://anioly-nie-gryza.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam, Reia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam na mysli tylko nienawisci, ale ogółem ;)

      Usuń
    2. Wiem. :D
      Myślę, że na świecie powinien panować pokój, żadnych wojen, żeby każdy żył ze sobą w zgodzie. Nie chodzi o to, żeby każdy był idealny, tylko o to, żeby chociaż starano się, aby pokazać się ze swojej najlepszej strony. Oczywiście, są i osoby, które są chore, i dopuszczają się do wielu nieprzyjemnych rzeczy, i takich osób jest mi żal. :)

      Usuń
  15. Witaj ? ; ) Nominowałam Cię do Liebster Award :) Pytania są u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, Pragnę z przyjemnością poinformować, iż zostałaś nominowana do Liebster Award. :D Więcej informacji znajdziesz w zakładce pt : "Liebster Award" na moim blogu.
    http://aniolysawsrodnas-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny blog , aa wpis bardzo ciekawy ! Bardzo mi siee podoba ! Pisz dalej ! Byla Bym Ci wdzieczna jak bys informowala mnie o swoich nowych wpisach ! Bo blog jest na prawde super !

    Licze na rewazyk : Zapraszam do mnie http://najlepszy-serial-pierwsza-milosc.blogspot.com/

    Pozdrawiam -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog bardzo ciekawie piszesz obserwuje

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)