wtorek, 22 stycznia 2013

Filmy, które mnie zaintrygowały !

Witajcie! W dzisiejszej notce opowiem trochę o filmach, które mnie poruszyły, zaintrygowały itp. oraz które chcę Wam polecić :)

Jeżeli chodzi o kino, to jestem zwolenniczką filmów, które mają jakieś niebanalne przesłanie.
Moje ulubione gatunki to horrory i takie typowo psychologiczne ;)
Pierwszym filmem, który polecam jest "Excision":
Gatunek: Horror
Opowiada on o 17-letniej Pauline, mającej kłopoty do przystosowania się w swoim środowisku.
Jej zainteresowanie ciemną stroną życia sprawia, że wszyscy się od niej odwracają.
W pewnym momencie zaczyna pogrążać się w świecie wlasnych fantazji, by zostać wielkim chirurgiem.

Moja opinia jest taka, iż sądzę, że jest to film dla ludzi o mocnych nerwach.. na początku może wydawać się nudny i monotonny, ale koniec na prawdę przeraża i strasznie "ryje banie".
Polecam, ponieważ tacy ludzie jak bohaterka w tym filmie na prawdę istnieją i warto zdać sobie z tego sprawę,



"Kiedyś to zrozumiesz"
Ga
Gatunek: komedio-dramat
Bohaterem jest 17-letni James, który przechodzi trudny okres w swoim życiu.
Musi on radzić sobie z typowymi dla swego wieku dylematami, do tego jak najszybciej musi podjąć decyzję o swojej przyszłości. W tym samym czasie boryka się z problemami rodzinnymi.
Jego matka, wiecznie przeżywa sercowe rozterki, mysli o ponownym zamążpójściu.
Z kolei ojciec Jamesa, zmaga się z niską samooceną, a zwariowana starsza siostra romansuje z żonatym mężczyzną. Jedyną osobą, z którą chłopak ma bliski kontakt jest jego babcia.
Film to opowieść o dorastaniu, samotności i poszukiwaniu swojego miejsca.

Bardzo ten film mi się spodobał, ponieważ w pewien sposób się z nim utożsamiłam zresztą myślę, że większość młodych ludzi może się z nim utożsamić.Udowadnia, że bycie trochę innym od innych wcale nie jest takie złe.. szczególnie w głowie utkwił mi cytat:"Ale jeśli ja jestem szalony, to co powiedzieć o innych.."

"Sala samobójców"
Gatunek:Thriller
Tutaj chyba zbytnio nie muszę opowiadać, gdyż pewnie każdy z Was kojarzy ten film.
W mojej opinii jest to chyba najlepszy film w historii polskiego kina, oczywiście uwzględniając również te starsze produkcje ;) Bardzo mnie poruszył! Może jest odrobinę przekoloryzowany, ale mniejsza o to;)
Nawet pisałam na jego temat pracę na WOK.. rozpisałam się chyba na ok. 8 stron :D
Tak więc jak najbardziej polecam! Świetnie ukazuje współczesne realia.. to jak wirtualny świat potrafi zmanipulować, a nieuwaga i brak większego zainteresowania ze strony rodziców doprowadza do tragedii..

"NICK TO NIE IMIĘ. ŚWIAT TO NIE MATRIX. ŻYCIE TO NIE GRA, NIE DAJ SIĘ WYLOGOWAĆ!"

"Megan Is Missing"
Gatunek: Horror
To kolejny z tych filmów, który jest tak nudny, że aż intrygujący!:D
Film na faktach.. podobny trochę do "Paranormal Activity" natomiast żadnych duchów w nim nie będzie :P
Podobnie jak w "Excision" największe przerażenie jest na końcu.. na prawdę siedziałam nieruchoma przez dobry kwadrans po zakończeniu.
Bohaterką jest 14-letnia Megan, popularna dziewczyna, dla ktorej imprezy, alkohol, narkotyki i szybki seks bez zobowiązan - to sposob na życie.
Przyjazni sie z 13-letnia Amber, ktora bardzo sie od niej rozni.. jest spokojna, dobrze sie uczy itp.
Pewnego dnia, Megan poznaje na czacie Josha, z ktorym umawia sie na spotkanie.
Gdy z niego nie wraca, Amy robi wszystko, by ja odnaleźć..
Na prawdę polecam chociażby dla samej końcówki;)

"Ostatnia Piosenka"
Gatunek: Dramat
Film o dorastaniu, buncie, miłości.. Warto obejrzeć!
To taki typowy wyciskacz łez (szczególnie pod koniec), porusza i daje trochę do myślenia.











"Cyberbully"

Gatunek: Dramat
Główna bohaterka staje się ofiarą cyberprzemocy na jednym z portali społecznościowych. Nie potrafiąc się z tym uporać , postanawia odebrać sobie życie.. Jak się później okazuje nie tylko ona boryka sie z problemem przemocy w sieci.

Polecam ze względu na to, iż ukazuję dzisiejszą rzeczywistość i problem, który jest bardzo powszechny, a tak na prawdę mało kto tym się interesuje.






"Wciąż ją kocham"
Gatunek: Dramat
Nienawidzę romansideł, ale ten nawet mi się spodobał;)
Mówi o tym, że milosc zmusza nas do pojdecia trudnych decyzji w zyciu....
Piękna, porywająca i głęboka miłość, w którą ciężko jest nam uwierzyć oraz rozstanie i poświęcenie w niezwykle wzruszającej historii. John i Savannah pochodzą z dwóch różnych światów, ale kiedy poznają się przypadkiem na plaży, natychmiast budzi się w nich wzajemne uczucie.







"Sekret"
Gatunek: Dokumentalne
Ten film zdecydowanie powinien obejrzeć każdy! Więc jeśli go jeszcze nie zalukales to.. na co czekasz?!
Głównym tematem filmu jest "prawo przyciąganie". Mówi on o tym, ze kazdy jest w stanie przyciagnac do swego zycia wszystko, czego tylko zapragnie.












"REC"
Gatunek:Horror
W dobie telewizji na żywo cóż może być bardziej przerażającego od... horroru na żywo?
Uciekaj.. kryj się.. Walcz o przetrwanie... Ale nigdy nie przestawaj nagrywać! Pozostał tylko jeden świadek.. Kamera..
Moim zdaniem jeden z lepszych horrorów ;) Jak najbardziej polecam:)








Inne filmy, które polecam: 
Paranormal activity (wszystkie czesci), LOL, Keith, Krwawa Marry, Yuma :)



W dzisiejszej notce to tyle;) Chcę jeszcze podziękować wszystkim tym, którzy dodali mnie do obserwatorów w najbliższym czasie ;) + W komentarzach wyrażajcie swoje opinie na temat tych filmów, a jak jeszcze któregoś z nich nie oglądaliście to zapraszam w wolnej chwili do zalukania :)

Dobranoc;)

15 komentarzy:

  1. Osobiście nie oglądam horrorów, ale kto wie, może zacznę? :D blog naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia piosenka ♥ Kochamm ..
    http://mojcover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Oczywiście oglądałam film Ostatnia piosenka i I wciąż ją kocham. <3 Kocham te filmy. Uwielbiam horrory, a więc skoro polecasz, chętnie obejrzę :D
    zapraszam do mnie
    http://seconddiffrentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam Salę Samobójców ten film jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tych filmów widziałam tylko Salę Samobójców, ale w innych filmach, które polecasz to oglądałam jeszcze Krwawą Merry i Paranormal Activity. ♥ Fajny blog :D

    zapraszam: http://yumiiulrich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, na pewno obejrzę, któryś film .
    http://myeighthcolorofrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cos w tym twoim blogu jest ! genialnie ;) gratuluje ;)


    http://breathe-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam kilka z nich, najbardziej podobał mi się "Ostatnia Piosenka".
    świetny blog, dodaję do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog zapraszam do mnie i zapraszam do obserwatorów ;)

    http://zyjac-szybko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam "Salę Samobójców" i "Wciąż ją kocham". Jestem zauroczona tym drugim, uwielbiam go :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://matraczyta5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do "ostatniej piosenki" podobał mi się ten film , jednak do czasu, bo łatwo się ogląda takie filmy, ale gdy coś takiego się dzieje naprawdę to inaczej widzi się taki film. Moja mama również ma przeżuty rakowe nieoperacyjne. nie wiem ile będzie żyć czy to w ogóle ustąpi, czy tak jak jeden doktor powiedział 4-5 lat. Więc polecam traktować takie filmy poważnie, bo nikt nie chciał by6 to go spotkało. Bardzo ciekawy blog, polecam również swój http://sekretna-wyspa-tajemnic.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wpisy i blog :) Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)