czwartek, 24 stycznia 2013

O nastolatkach..

Witajcie!

Dzisiejszą notkę rozłożę na 2 tematy, takie 2 w 1:)
Pierwszy temat to nastoletnie love ;)
Myśląc o takich nastoletnich związkach nasuwa się pytanie czy taki związek w młodym wieku ma sens?
Wydaję mi się, że ma, ale tylko wtedy gdy oboje z tych młodych ludzi czują do siebie COŚ na prawdę niesamowitego i są dość dojrzali, by być w związku.. ale tylko wtedy, gdyż jak patrze na moich znajomych to ich związki (i znowu się powtarzam :D) rozpadają się po miesiącu czasem nawet po 2 tygodniach.. dlatego też ja nie mam chłopaka, bo niby po co być z kimś skoro to ma być tylko na chwilę, a potem goodbye my lover.. bez sensu ;/ Oczywiście są wyjątki, ale ja tych wyjątków znam tylko dwa.. a to chyba niezbyt imponujący wynik ;D Pytanie teraz.. dlaczego to trwa tak krótko? Moim zdaniem jedni są za mało dojrzali i po prostu nie gotowi do bycia z kimś, drudzy po prostu szybką się nudzą daną osobą, inni lubią eksperymentować, dlatego skaczą z kwiatka na kwiatek.., a jeszcze inni zwyczajnie dochodzą do wniosku, że bycie razem nie ma po prostu przyszłości.. ;)
Także podziwiam tych których nastoletnie związki trwały dłużej niż miesiąc! A jeżeli chodzi o mnie to już dawno straciłam wiarę, iż nastoletni związek to związek, który ma przyszłość ;)

Drugim tematem, który chce poruszyć (I tutaj rozpiszę się trochę bardziej) to nastolatkowie oraz ich chęć zabłyśnięcia w towarzystwie poprzez picie alkoholu itp.
Można powiedzieć, że to już norma, że młodzi ludzie piją, i to wcale nie mleko!
Mnie osobiście przeraża gdy osoby mające po te 16 lat po weekendzie przychodzą do szkoły i na przerwach chwalą się ile to oni nie wypili, jakie to było zajebiste melo i jakiej to fazy nie mieli.. nie to żebym była jakaś święta, ale moim zdaniem to szczyt niedojrzałości i głupoty.. a najśmieszniejsze, a zarazem najsmutniejsze jest to, że oni na prawdę myślą, że dzięki temu są tacy fajni i bardzo dojrzali ;p
Dlaczego piją? Czy aby na pewno dlatego bo alkohol jest taki dobry? NIE! Bo taka jest moda.. w dzisiejszych czasach jeśli nie pijesz i nie ma Cię na każdym piątkowym melanżu jesteś jednym słowem "p**ą życia"... tak, to okrutne. A bardziej okrutniejsze jest to, że ta porządna osoba zaczyna myśleć, że jednak jest coś z nią nie tak.. i wtedy pod presją otoczenia różne rzeczy takiemu młodemu człowiekowi mogą przyjść do głowy. To na prawdę smutne, że dzisiejsze społeczeństwo jest takie.. zepsute. I trzeba mieć na prawdę silny charakter i trochę więcej mądrości żeby w tym wieku powiedzieć grupie NIE!
Mało kto z nas tak na prawdę może z czystym sumieniem powiedzieć te.. NIE.
Kolejna sprawa to, to, że picie w tak młodym wieku jest szczególnie ryzykowne, bo bardziej niż u dorosłego osłabia mechanizmy kontroli zachowania. Pod jego wpływem taka młoda osoba może stać się nieobliczalna.
Alkohol przede wszystkim kusi dlatego, że chwilowo koi smutki.
Trzeba otwarcie przyznać, że większości nastolatków ma problemy i sobie z nimi nie radzi.. najlepszym pocieszycielem w trudnych sytuacjach okazuje się wódka, czy jakiś inny trunek.. trzeba jednak mieć tę świadomość, że to tylko na chwilę, i tak na prawdę nie sprawia, że nasze problemy znikają, wręcz przeciwnie! po pewnym czasie pogłębiają się..

A Wy co sądzicie o nastoletnich związkach i piciu alkoholu przez coraz to młodsze osoby?
-Wyrażajcie swoje zdanie w komentarzach:)


13 komentarzy:

  1. Siemaelocześć. Mam nadzieje, że ucieszysz się, że napiszę teraz jeden z obszerniejszych komentarzy. No więc zapraszam na miłą lekturę. Zacznę od pierwszego tematu, czyli nastoletnie love. Znam wiele osób, które chodzą z kimś tylko dlatego, że chcą sobie zmienić status na facebooku. Żałosne. Ale np. moja przyjaciółka ma chłopaka i są razem ze sobą 8 miesięcy. Uważam, że to bardzo długo na osobę, która jest w drugiej gimnazjum. To prawa, że jest od niej o trzy lata starszy, ale im to nie robi żadnej różnicy. Tak samo moja siostra z chłopakiem jest ponad dwa lata, a dopiero teraz skończy osiemnaście lat. Moja kuzynka poznała chłopaka w liceum, chodzili ze sobą 6 lat, a teraz są małżeństwem od 3 lat i mają dziecko. Piękne. Co do alkocholu to jest to również głupota. Bo jak ja mam słuchać, że ktoś ma fazę czy coś to mi się śmiać chcę. Jak umiem powiedzieć stanowcze NIE i napiję się czegoś tylko okazjonalnie. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.

    zapraszam: http://yumiiulrich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog! Doskonale piszesz.. Cieszę się, że nie jesteś kolejną głupią nastolatką, która ma chłopaka tylko po to, aby nim szpanować i uważać się za lepszą od innych ;)

      Usuń
  2. Nominowałam cię do Libster Blog.
    zapraszam:

    http://fashionlesses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś prze ze mnie nominowana do Liebster Adwards!!!
    Szczegóły tutaj: http://cytujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Fajny blog na prawdę .... pisze w sprawie nagłówka jeśli byś mogła to jestem zainteresowana bog bedzie sie nazywał Vanili handmade coś w stylu cupcake ponieważ będą to rzeczy z modleiny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok.. jak tylko znajde czas to zrobie i wysle Ci link.. dzisiaj bądź jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera, świetny post. Cóż, w pierwszym temacie nie mogę powiedzieć nic oprócz tego, że rzygam już całym tym marudzeniem kto to kogo wielce nie kocha. Uch, na każdym kroku spotykam ich wszystkich wielce zakochanych, którzy chodzą z kimś aby się popisać. W drugim temacie poruszyłaś kolejny problem, który również działa mi na nerwy. Cóż, młodzi zawsze próbowali wszystkiego, ale kiedyś mieli na tyle honoru aby się gdzieś schować i tam spróbować co trzeba, a nie na chama popisywać się czego to się nie robi. -,- Tak czy siak - blog świetny. Fajnie piszesz. Dodaję się do obserwatorów i będę wpadać z komentarzami. Tymczasem zapraszam do mnie na nowego bloga: http://they-call-me-hurricane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o pierwszy temat, czyli love forever u nastolatków, to uważam że może i istnieje, ale nie dal wszystkich.. myślę, że nie wszyscy są na to gotowi, a niektórzy po prostu są tacy że nie lubią być sami i zmieniają partnerów jak rękawiczki.. no żal po prostu.. a takich prawdziwych par znam trochę więcej niż ty ; ) heh
    A co do drugiego to zgadzam sie z tobą, ale myślę, że jest coś gorszego niż to o czym napisałaś. Bo to że tam 16 latki sobie się jarają to tam dobra wiadomo o co chodzi chyba każdy zgodzi się z tym co napisałaś, ale najgorsze jest to że teraz zaczynają pić już gówniarze którzy mają po 12 lat ! I to już jest dla mnie straszne, zwłaszcze że jest takich bardzo dużo.. ja jestem 97 rocznik i jak byłam w 4-6 w podstawówce to moja cała klasa pomijając kilka osób już piła, jarała .. to była jakaś masakra, jak teraz na to popatrze z perspektywy czasu to aż mnie w brzuchu ściska... nie wiem czy to przez nacisk klas gimnazjalnych (byliśmy jedną szkołą sportową gim+pods), ale to okropne jest co się dzieje z młodzieżą.. no ale nikt na to nic nie poradzi..
    Świetny blog i post ; )
    xoxo


    tellmealiexe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy temat poruszyłaś.
    Odnośnie związków: nie mamy wpływu na to czy się zakochamy czy nie ale racja, takie związki nie mają przyszłości.
    Tak.. Picie wśród młodzieży (szczególnie chłopców) jest okropne.. Chcą być lepsi a nie znają skutków swoich postępowań..
    Zapraszam do mnie:
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej, nigdy nie czytałam bloga takiego jak ten o.O
    Jest świetny , poruszasz naprawdę ciekawe tematy !
    Oczywiście obserwuję i będę tutaj zaglądać !

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do nastoletnich związków to w gruncie rzeczy się z tobą zgadzam, ale zauważ, że takie związki są ważną częścią dorastania, wiele można się nauczyć.
    A w sprawie picia alkoholu przez nastolatków to masz 100% racji.
    ~~~~
    Szczerze powiedziawszy to zaskoczyłaś mnie, nie myślałem, że twój blog tak mnie zaciekawi. Mądrze piszesz, naprawdę gratuluję!
    Btw. fajny nagłówek.
    Obserwuję i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz, fajny blog.
    Obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)