poniedziałek, 28 stycznia 2013

Jak ważne są marzenia i trochę o blogu..

Witajcie!  Zanim przejdę do tematu chcę trochę opowiedzieć o moim blogu..
Osoby, które czytają go od początku jego powstania wiedzą, że w pierwszej notce napisałam, że nie będę wyjawiać szczegółów, bo tak na prawdę nie wiem o czym on konkretnie będzie;) Teraz już wiem, że dobrze zrobiłam, gdyż w planach miałam zupełnie inaczej go poprowadzić i zupełnie na inne tematy miałam pisać, a w efekcie pisze o moich własnych refleksjach.. :) Także skoro mój blog funkcjonuje już kilkanaście dni to mogę powiedzieć, że nadal będę na nim poruszała przeróżne życiowe tematy, gdyż w tym chyba najlepiej się odnajduję.. a może się mylę? :D mniejsza o to.. bo nie wyobrażam sobie pisać np. o modzie, jak to robi większość dziewczyn w moim wieku.. dla mnie to jest po prostu nudne ;)
Wolę pisać na tematy, które mogą coś wnieść.. oczywiście to nie oznacza, że będę się szufladkowała.. możliwe, że od czasu poruszę jakiś temat zupełnie z innej beczki:)
Jedno jest pewne na pewno każdy może znaleźć tu coś dla siebie:)
Przejdę już do tematu postu..

Jak ważne są marzenia..?
Mówi się, że jeśli nie masz marzeń - nie masz po co żyć.
Czy aby na pewno? Trochę tak.. na pewno dzięki nim masz jakiś cel do którego starasz się dążyć, dzięki marzeniom twoje życie nabiera czasem zupełnie innego wymiaru.
A czy człowiek który nie ma marzeń jest rzeczywiście stracony? wydaję mi się, że nie.. w sumie są różne powody dla którego dana osoba nie ma marzeń.. czasem po prostu przestaje wierzyć w to, że jego pragnienia się spełnią albo jest po prostu niesamowicie szczęśliwym człowiekiem;)
Zresztą może to wydawać się dziwne, ale ja nie mam jako takich marzeń.. chciałabym po prostu być szczęśliwa;)
No ale jak pewnie każdy wie nawet taka mała drobnostka jak bycie szczęśliwym nie zawsze jest na wyciągniecie ręki;) Ale już przechodząc do tematu, czyli jak ważne są marzenia? Myślę, że bardzo ważne;)
Tak na prawdę to nie ważne czy twoje marzenie jest realne do spełnienia, chociaż tak na prawdę wszystko jest realne jeśli w to mocno wierzysz, ale chodzi o to, że bez względu na wszystko musisz marzyć, wyobrażać sobie, wizualizować.. ;) Wiem, że mogę brzmieć niewiarygodnie, bo sama nie mam marzeń.. w sumie to kiedyś miałam.. - nie spełniło się ;/ Ale nie żałuję bo z perspektywy czasu wiem, że tak musiało być i wyszło mi to na dobre.. także jeśli Twoje marzenie, pragnienie czy coś czego po prostu bardzo chciałeś też się nie ziściło, to nie jest to powód do stracenia wiary w marzenia.. popatrz na to, że może to czego oczekiwałeś od życia po prostu nie było Ci przeznaczone i tak jak jest teraz jest najlepiej;)
Mimo wszystko trzeba marzyć i wierzyć, że się spełni, bo gdy wiesz, że to jest to czego chcesz najbardziej na świecie to warto ryzykować i posuwać się na przód choćby nie wiem co.. :)
Pamiętaj, że marzenie to COŚ więcej niż chęć np. schudnięcia, a najlepsze w nich jest to, że nie mają ograniczeń i limitów!
Marzenia to też coś, co kształtuje Ciebie, dzięki nim wiesz dokąd zmierzasz i co chcesz osiągnąć ;)
Nawet jeśli się nie spełniają w życiu, to w Twojej głowie i to jest niesamowite! Bo jeśli coś spełnia się w głowie, to wystarczy to tylko urzeczywistnić w życiu, a jedyna bariera do ich spełnienia to Ty!
W sumie pisząc ten post sama coś zrozumiałam i być może moje marzenie z przeszłości też się kiedyś spełni, bo tak na prawdę to ono wciąż gdzieś tam we mnie żyje;)
 Tak więc wiedzcie, że żadne marzenie nie umiera.. nawet jak się nie spełnia.. to wciąż w Tobie tkwi i czeka na reaktywacje ;)
Tym samym tą złotą myślą zakończę dzisiejszą notkę.
Mam nadzieję, że zmotywowałam Was do spełniania swoich marzeń! Chociaż czy tak na prawdę chodzi o to by się spełniły..? Nie zawsze, bo czasem dają nam dużą lekcję życia i sprawiają, że w efekcie otrzymaliśmy więcej niż oczekiwaliśmy:)

A Wy co sądzicie o marzeniach? Wyrażajcie swoje zdanie w komentarzu:)


17 komentarzy:

  1. Też uważam, że marzenia są bardzo ważne. Tak jak napisałaś to one wyznaczają w życiu cele... Jak mamy marzenia czujemy się pewniej i staramy się osiągać wyznaczony cel ;**
    Świetna notka, pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie życia bez marzeń :)

    Zapraszam do mnie http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post , motywujący do działania . zapraszam do mnie http://stylmodniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię, takie blogi jak twój. Lubię przemyślenia i na moim blogu też czasem będą się pojawiać, także zapraszam : http://kraina-psychopatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są supcio . Zawsze lubię położyć się na łóżko i marzyć , odpręża mnie to ,odciąga od rzeczywistości :3 Jak dla mnie marzenia są potrzebne :) ale czy człowiek bez marzeń nie ma po co żyć...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...Marzenia...każdy pewnie takie posiada, chociaż może zdarzają się przypadki gdzie ludzi nie mają tych marzeń bo coś złego im się przytrafiło..Bardzo mądra, głęboka notka, daje dużo do myślenia, zastanowienia się, będę tutaj zaglądał częściej. Za obserwuję sobie nawet :) I oczywiście zapraszam do mnie podroz-do-umyslu.blogspot.com , dopiero startuję ale postaram się rozkręcić jak najszybciej. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wejde;) Zachęciła mnie nazwa bloga;)

      Usuń
  7. moim zdaniem marzenia naprawdę są naszym celem, podporą do tego, żeby żyć. bez marzeń nie ma celów. jeśli marzysz o tym, żeby np. dostać piątkę na semestr z fizyki to znaczy, że to jest twoim celem, który, żeby wykonać trzeba się ruszyć i się pouczyć, zrozumieć to ;) więc dla mnie marzenia są motywacją, ale także takim odbiciem się od rzeczywistości (w przypadku, kiedy np. myślisz o byciu w związku ze swoim idolem, haha :D ja tak myślę o Ianie Somerhalderze czasami, to mnie uspokaja.. wiem, że to trochę dziwne, ale coż - marzenie :D).
    zapraszam na mój blog http://my-cat-is-furry.blogspot.com/ :) nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. MARZENIA SIE SPELNIAJA ;3
    + Obserwujemy?:)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się wygląd bloga, i to, że nie piszesz o takich popularnych tematach typu " moda" czy takie tam :) Powinno być wiele blogów takich jak Twój - prowadzonych z sercem :)
    our-free-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wiele marzeń i zawsze dążę do ich spełnienia- może nie teraz może nie za 2lata, ale kiedyś na pewno uda mi się osiągnąć swój cel :) Na razie jedno z nich powoli się spełnia więc nabieram sił na kolejne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog.. Świetne tematy poruszasz. Na pewno nie znajdę tego nigdzie a to jest ważne ; )
    I gratuluję takiej liczby obserwatorów w krótkim czasie!
    Zapraszam też do mnie
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. :)
    A marzenia powinien mieć każdy i próbować je realizować nawet w tym najmniejszym stopniu / Karola
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest spoko :D . Zapraszam do mnie : http://photodreamsflash.blogspot.com .. Co myślisz na temat obserwacja za obserwacje ? :DD Pisz u mn na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)