piątek, 25 stycznia 2013

Każdy jest wyjątkowy!

Witajcie!! Z racji tego, iż mam dziś wyjątkowo dobry humor.. co nie zdarza się w moim przypadku dość często postanowiłam, że napiszę notkę równie pozytywną co mój dzisiejszy pozytywny nastrój;)
Oczywiście możliwe, że ta notka wcale nie będzie taka optymistyczna jakbym chciała, bo w efekcie różnie to bywa.. ale do rzeczy.. ;)

Tak jak w dzisiejszym temacie postu, czyli KAŻDY JEST WYJĄTKOWY postaram się podać jak najwięcej argumentów, aby przekonać Was, że rzeczywiście tak jest..
Tak więc jeśli uważasz, bądź uważałeś, że jesteś totalnym nieudacznikiem, frajerem czy czymś tam jeszcze to  
w tej chwili jak najszybciej wybij to sobie z głowy!
Nie wiem jak Was, ale mnie na prawdę to denerwuję gdy ludzie użalają się nad sobą.. uważają, że ich życie jest bez sensu i, że do niczego się nie nadają, są beznadziejni itp., itd... tak, wszystko jasne tylko.. jaki to ma sens? Bo ja na przykład w tym sensu nie widzę.. przecież takie użalanie nawet nie przynosi ulgi.. płacz - owszem, ale nie użalanie i wieczne narzekanie jakie to życie jest nie fair.
Ale z czego to się bierze..? Na pewno w dużej mierze z tego, że nasze Polskie społeczeństwo już takie jest.. po prostu lubimy narzekać, jęczeć, krzyczeć, płakać itp. po prostu aż emanujemy tą negatywną energią..wszędzie da się to zauważyć.. w szkole, w pracy, na przystanku, nawet jak idę po bułki do sklepu, ale też i z tego, że mamy niskie poczucie własnej wartości... więc nawiąże teraz do tematu...
Każdy jest wyjątkowy.. TY też ;) Nie ważne czy jesteś brzydki, głupi, mądry, piękny, bogaty bądź biedny.. to akurat tutaj nie ma znaczenia.. bo największe znaczenie masz TY:) Wyjątkowe jest to kim jesteś w środku (oczywiście nie mam tu na myśli serca czy wątroby :D), a nie to co masz na zewnątrz bądź to co Cię otacza.. to jest tak na prawdę tylko dodatek do Twojej osoby.. przynajmniej tak mi się wydaję ;)
Druga sprawa to jak odkryć w sobie tę wyjątkowość..? na to pytanie nie posiadam odpowiedzi, gdyż to Ty sam musisz w sobie to COŚ odkryć.. bo każdy z nas ma w swojej osobie coś co jest inne, oryginalne, no to co czyni Cię wyjątkowym :) Jeśli nadal w sobie tego nie odkryłeś to popatrz, że każdy człowiek jest inny.. nikt tak na prawdę nie jest identyczny.. owszem mamy podobne cechy, ale tak na prawdę nie ma drugiej kopii nas.. możemy być tylko podobni wizualnie lub tak jak napisałam mieć podobne niektóre cechy, ale no nie ma osoby, która byłaby żywcem z nas zdarta w 100%..  Jesteś tylko TY jeden, i to powinno Cię w jakiś sposób uszczęśliwić;) Co prawda mówi się, że jeśli każdy jest inny, to tak na prawdę wszyscy jesteśmy tacy sami.. ale ja tego tak nie odbieram, ponieważ to też zależy jak tę wyjątkowość się wykorzysta, bo jeden coś zrobi dla świata, drugi już nie..
Jedno jest pewne: Musisz po prostu mieć świadomość, że jesteś jedyny w swoim rodzaju! (tylko bez popadania w narcyzm :P ), odkryć w sobie najlepsze strony swojej osobowości i je doskonalić oraz dawać światu COŚ od siebie, by pokazać, że jest się wartościowym człowiekiem.. wtedy nie tylko będziesz wyjątkowy, ale doznasz stanu szczęśliwości, a w życiu trzeba być szczęśliwym i dawać coś od siebie dla innych... wtedy nie dość, że będziesz wyjątkowy dla siebie, ale też i dla innych ludzi.. bo jeżeli dajesz dobro to te dobro automatycznie do Ciebie wraca.. :)
Mam nadzieję, że ta notka Was odrobinę zmotywowała, a jeśli nie to trudno, bo w zasadzie to Wy sami musicie odkryć w sobie tę niesamowitość, wyjątkowość, niepowtarzalność itp. nikt za Was tego nie zrobi:) Tak więc.. podsumowując: Nie warto marnować życia i swojej wyjątkowości dla narzekania, użalania nad sobą i tego typu rzeczy.., a jeżeli na prawdę sytuacja jest krytyczna no to trzeba wtedy usiąść i na spokojnie się zastanowić (bo wiadomo każdy ma złe dni) nad swoim życiem i może też przy okazji zrobić coś dla tych których kochasz, gdyż takie użalanie nad własną osobą jest egoistyczne.. ;p A to nie wnosi w twoje życie nic dobrego, wręcz przeciwnie pogłębiasz się w swym bólu i rozpaczy.. zaczynasz na prawdę wierzyć w to, iż jesteś najbardziej pokrzywdzoną osobą na świecie, a tak przecież nie jest bo jest setki, tysiące, miliony ludzi na świecie którzy mają o wiele gorzej niż Ty, a mimo to potrafią cieszyć się tym co mają.. tak po prostu, więc warto o tym pamiętać i się nie zatracać w swych smutkach, i pamiętać ZAWSZE I WSZĘDZIE, że jesteśmy wyjątkowi;)

PS. Oczywiście znajdą się też tacy, co będą mieli lepiej od Ciebie, ale to i tak w żaden sposób nie powinno Cię dołować! :D



+Mam nadzieję, że zrozumieliście to co miałam Wam do przekazania, gdyż w pewnych momentach trochę plotłam bez sensu..:D +ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I WYRAŻANIA OPINII.. PRZY OKAZJI NAPISZCIE CZY ZGADZACIE SIĘ Z TYM, ŻE KAŻDY Z NAS JEST WYJĄTKOWY :)


+MOŻNA JUŻ GLOSOWAC NA BLOGI W KONKURSIE "BLOG ROKU 2012"
TUTAJ LINK DO MOJEGO:
http://blogroku.pl/2012/kategorie/zainspirowana-lzyciem-,4l0,blog.html - DLA MNIE TO BYŁA FORMA JAKIEJŚ REKLAMY, ALE JEŻELI CHCESZ - ZAGŁOSUJ, BĘDZIE MI BARDZO MIŁO :)
DOCHÓD Z SMS ZOSTANIE PRZEKAZANY NA INTEGRACYJNO - REHABILITACYJNE OBOZY DLA DZIECI Z UBOGICH RODZIN I DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

27 komentarzy:

  1. Kolejny mądry wpis. ;) Dziękuję.
    Zgadzam się z tobą, każdy jest wyjątkowy i nikt nie jest totalnym nieudacznikiem. Każdy ma coś wyjątkowego, może zrobić coś, czego nie potrafią inni.
    Nie zgodzę się z tobą w jednej kwestii, mianowicie, że najważniejsze jest wnętrze, a wygląd zewnętrzny się nie liczy. Gdy widzę kogoś kto ma na sobie brudne ciuchy, rozczochrane włosy itd. to nie mam ochoty z tą osobą rozmawiać, nawiązywać jakiegokolwiek kontaktu. Każdy musi na kimś zrobić jakieś wrażenie, gdy widzą się po raz pierwszy, nasz mózg taki jest i gdy kogoś zobaczymy to od razu nadajemy mu jakąś metkę, wsadzamy go do jakiejś szufladki, nawet jeśli tego nie chcemy. Także przy np. zawieraniu znajomości wygląd zewnętrzny jest bardzo ważny. Taka jest moja opinia. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez pozdrawiam!:)
      Dziękuję za wyrażenie swojej opinii:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne przemyślenie, też tak uważam. Uważam też, że głupim jest kopiowanie czy upodabnianie się do kogoś. Masz bardzo fajnego bloga i śliczny szablon na nagłówku. Pozdrawiam <3
    http://fosterthepeoplelover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak uważam. Bardzo fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe , świetne :)
    zapraszam do mnie : http://czkoladkoweopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetneee ; D Zapraszam ; 3 http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię do libster bloga http://www.swiatzbuntowanejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, i mądre notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądre słowa, zgadzam się z Tobą :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy jest wyjątkowy zgadzam się z tobą.. chyba po prost nie wszyscy to doceniają i chcieliby zrobić z siebie kogoś innego, tuszując swoje własne cechy ; ) Dobra notka ; )
    xoxo


    tellmealiexe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Będę odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam strasznie niską samoocenę, lecz jednak dzięki moim znajomym i wpisom takim jak ten to się zmienia. :)

    Obserwujemy? Ja już. :D
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,oczywiście nie mam tu na myśli serca czy wątroby :D''
    widać, że ktoś tu ma dobry humorek.
    Do mnie dotarło - jestem wyjątkowa bez względu na to co inni mówią i myślą. Fajniutki blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że na świecie jest więcej takich ludzi jak Ty :)). Nie każdy akceptuje każdego. Dobry wpis.!

    Zapraszam do mnie (jeszcze świeży:))
    my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywnie. Tak.. Każdy jest wyjątkowy ;d
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, każdy jest wyjątkowy, ale nieraz cięszko w to uwierzyć. Jak ktoś jest wyśmiewany, itp. to trudno zmienić kiepskie zdanie o sobie...
    Zapraszam
    dance--in-the-dark.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blo, fajnie piszesz pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poprawiłaś mi humor :)
    + nowa notka :) http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ;) Pocieszający ten post . Kurde... czuje się teraz taka ważna, a na dodatek leci piosenka, która pasuje do tego posta. Tak dziwnie mi się zrobiło ;D No nie ważne ... Pozdrawiam :)
    http://32litery-swiatksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super.:) Bardzo motywujący post;D Śliczna jesteś.I ty mi mówisz ,że ja mam ładny nagłówek? Twój jest ładniejszy ;d Super blog i wgl podoba mi się twój sposób pisania;d

    http://l0veandl0vee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      heh A ta dziewczynka na zdjęciu to nie ja ;P

      Usuń
  20. Nie podejmuj się tak górnolotnych tematów,bo niezbyt Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe.. ale za to tobie świetnie wychodzi pisanie z anonima.. :)

      Usuń
  21. niezłe. Nie słuchaj powyższego Anonima, bo gada bzdury. Przeczytałam wszystko. Świetny pomysł na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog! dodałem go do ulubionych.

    Przy okazji chciałbym polecić mój blog, który powstał dopiero dzisiaj, znajdziecie na nim na prawdę ciekawe artykuły z mojego życia.

    Pozdrawiam
    http://www.24lime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy i prawdziwy wpis, widać że pisany z serca ^.^

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)