piątek, 31 maja 2013

Jak efektownie trafiać do ludzi?

Hej! W dzisiejszej notce podam Wam wskazówki jak trafiać do grup nieważne czy dużych czy małych, po prostu trafiać.... ogólnie powiem, co robić by ludzie chcieli nas słuchać, trochę ironicznie, trochę na poważnie.
Od razu przejdę do rzeczy....

Pierwsze, co to musisz postanowić sobie strategię jaką będziesz się kierować, czyli najważniejsza jest droga, którą dotrzesz do osób do których chcesz dotrzeć:)
I w zasadzie może być i po trupach do celu, aby tylko zrealizować, to co chce się zrealizować i aby w ludziach pozostało, to co masz im do powiedzenia.... bo to jest najważniejsze!
Jeśli przykładowo coś opowiadasz, jakiejś dużej grupie ludzi i zwykle jest to tak, że oni nie chcą Cię słuchać, jest wielki harmider i każdy siebie przekrzykuje, a ty nie wiesz jak nad takim stadem zapanować...
 I w takiej sytuacji trzeba umieć się odnaleźć i co najważniejsze ZAINTERESOWAĆ tym co ma się do powiedzenia, a jak najlepiej to zrobić? Osobiście uważam, że najlepszym sposobem jest używanie wulgarnego słownictwa, gdyż jeśli, co przecinek, a najlepiej, co drugie słowo będziesz kurwić, jebać, pierdolić, to twoja wypowiedź nabierze charakteru, a ludzie... ludzie zaczną Cię słuchać!
Wtedy każde Twoje słowo, zdanie zostanie zapamiętane, a Ty będziesz cieszyć się sukcesem!

To trochę przerażające...., ale prawda jest niestety brutalna.
Ludzie nie lubią monotonii czy trudnych słów, bo kto w dzisiejszych czasach wie, co znaczy  skonfundowany? Nie może być bla bla bla i bla bla bla oraz.... bla bla, także bla, jednakże bla bla czy bla bla... no oszaleć można! W Twojej wypowiedzi muszą być użyte wulgaryzmy, a przede wszystkim "KURWA", ponieważ jak nie użyjesz tego wyrazu, to nie wróże Ci dobrej przyszłości jako rozmówcy w ogóle...
Jak jest KURWA, to jest hard core! Wszyscy się cieszą, śmieją, są zachwyceni tym, co mówisz, chcą słuchać więcej z nadzieją, że znów usłyszą, te cudowne słowo, dlatego no musi być intrygująco!
I dochodzę do wniosku, że chyba nieważne, co mówisz... ważne jak mówisz.
Ludzie i tak będą się skupiać tylko na małych szczegółach, reszta przepadnie jak ogień w wodzie...
Oczywiście poza tym magicznym słowem, kluczem do sukcesu jest Twoja ekspresja lub jej brak, gdyż jeśli będziesz mówiąc coś ekscytował się i przeklinał zarazem, to będzie, to wzbudzało emocje wśród słuchaczy i budowało napięcie, a natomiast jeśli będziesz taki otępiały i coś tam gadał i do tego dodasz KURWA, to niewątpliwie będzie, to również ciekawe...
Podsumowując: Nie trać czasu na nędzne wypociny, jakieś beznadziejne wypracowania czy przemówienia, które nic nowego nie wnoszą i tak. Zrób coś oryginalnego! Intrygującego! Pełnego emocji! Ponieś się fantazji, dopisz kilka przekleństw lub po prostu takich nowoczesnych słów i niech każda Twoja rozmowa będzie pełna charyzmy, a gwarantuje, że staniesz się największą gwiazdą na prywatkach:D


JAK CHCECIE BIERZCIE TĄ NOTKĘ NA POWAŻNIE, NATOMIAST JA WOLĘ ZACHOWAĆ DO NIEJ LEKKI DYSTANS... POZA TYM CZY KAŻDY MÓJ POST MUSI MIEĆ SENS? MYŚLĘ, ŻE CZASEM FAJNIE NAPISAĆ COŚ, CO Z POZORU NIE MA ŻADNEGO SENSU:D

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to fajnie piszesz ; D
    Jak mnie ktoś nie będzie słuchał to spróbuję ; ))

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog ; ) dzięki za kom u mnie ; ** http://swwagiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ^^ obserwuje go od wczoraj a już mi się bardzo podoba :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga! *.* Świetne tło, nagłówek, a posty przemyślane i wciągają-super :) Będę częściej zaglądać.
    Zaobserwowałam oczywiście i liczę na to samo:
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz ciekawie, na temat, ogólnie bez zatrzeżeń:) Oby tak dalej!;)
    Świetne rady, którę myślę, że warto wypróbować ;>
    Pozdrawiam!

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz, a rady są super, dzięki ;)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe spostrzeżenia. Piękny blog. Wygląd jest wręcz cudowny. Zapraszam do siebie http://belieber-dream.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podejście do sprawy, ale zanim najpierw się odniosę do treści to pochwale się, że wiem co to znaczy skonfundowany xD A teraz oświadczę coś smutnego: przeklinam, ale to nie jest tak, że używam słowa kurwa jako przecinka. Czasem mi się wymsknie jak coś upuszczę, przypomnę sobie, że na następnej lekcji mam sprawdzian i nic nie umiem ;3 No i przeklinam też w stanach silnego wzburzenia. Ja staram się ograniczać swoje przeklinanie, bo wiem, że nie brzmi to ładnie w ustach gimnazjalistki. Na blogu przeklęłam może raz, ale było to jak dla mnie uzasadnione i jak mówiłam w stanie silnego wzburzenia. Napiszę jeszcze, że Twój blog daje mi sporo inspiracji. I to by było na ten temat. Amen...
    ...Znowu jakoś tak krótko, palce mi się męczą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi milo, ze moj blog Cię inspiruje:) Dzięki takim ludziom jak Ty wiem, że to co robię ma sens;)
    +Fajnie, ze sie rozpisujesz, przynajmniej wiem, ze przeczytalas calą notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się sposób w jaki piszesz . Bardzo spodobał mi się Twój blog c;

    Pozdrawiam :
    http://silly-idea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli brać to ironicznie - świetny tekst :D Jeśli jednak naprawdę - tylko po części się z nim zgadzam :3 Ogólnie piszesz dosyć ciekawie bez używania przekleństw, co jest pewnym paradoksem.

    http://dom-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uszy mnie bolą gdy ktoś ciągle używa wulgaryzmów. Czy na poważnie, czy nie - ta notka mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)