niedziela, 19 maja 2013

"Wewnętrzny zgon"

Hej! Dzisiejsza notka nie będzie o moich przemyśleniach tylko po prostu chciałabym znać Waszą opinię na temat początku mojego opowiadania, pt:"Wewnętrzny zgon".
Tutaj macie tak jakby prolog:


              "Wewnętrzny zgon"

Czasami masz wrażenie, że z każdym dniem zamykasz się w sobie bardziej i bardziej...
Czujesz tą wewnętrzną pustkę i nieuzasadniony ból.
Z każdym dniem pojawiają się nowe pytania, ale jedno wciąż te samo:"Jak długo jeszcze?
Wciąż masz nadzieję, że wszystko się odmieni i odkryjesz siebie w całości oraz znajdziesz, to czego całe życie szukasz, mimo, że w tej chwili nie wiesz, co to jest.
A może...? Czas przestać żyć w ciągłej iluzji, świecie 
marzeń i ograniczeń? Możliwe, że to jest ten czas kiedy bariery nie mają znaczenia i warto zacząć żyć pełnią życia? Tak na prawdę nigdy nie wiesz kiedy nastąpi Twój koniec,  kiedy Twój żywot straci sens i wreszcie kiedy Ty przestaniesz istnieć...

Każdy kto przeczytał bardzo bym prosiła, aby napisał w komentarzu, czy warto pisać dalej:)
Z góry dzięki za każdą opinię:) I jeżeli będzie dużo pozytywnych reakcji, to na pewno będę pisała, te opowiadanie i co jakiś czas wstawiała nowe rozdziały:) Jedyne, co to potrzebuje duuużoo Waszych komentarzy, bym wiedziała, czy to na prawdę ma sens i czy ktoś w ogóle będzie chciał, to czytać;)

12 komentarzy:

  1. Czujesz tą wewnętrzną pustkę i nieuzasadniony ból.
    Pisz dalej będę czytała wszystko.
    Ps. kocham ten kolarz na górze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana <3 śliczne tło i blog interesujący
    http://haveagoodfeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wogóle dziękuje za miłe słowa. Będę wpadać tutaj częściej.

      Usuń
  3. moim zdaniem ma seans pisanie , bo fajnie piszesz i na pewno będę odwiedzać i czytać kolejne notki.
    Zapraszam również do siebie, chociaż mój blog to trochę inna tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy prolog, obserwuje bo chcę czytać resztę :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Jak już z pewnością zdajesz sobie sprawę ja przez przypadek znalazłam twój blog. Powiem ci, że szablon masz bardzo ładny. I nie rezygnuj z niego. Ja z chęcią będę czytać twojego bloga.

    P.S. Jeśli masz ochotę i czas to wejdź na mojego bloga na my-fantasy-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz więcej, czuję się dokładnie jak w tym tekście :p.
    Podoba mi się ten blog, chyba zacznę wbijać ;).
    Jeśli będzie ci się chciało, zapraszam na mój blog, też piszę :http://papierowyaniol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie, na pewno przeczytam kolejne rozdziały ;) zycie-hachimitsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PISZ DALEJ, naprawdę. Jest niesamowity ten fragment, który tu zamieściłaś i jestem prawie pewna, że bym czytała resztę opowiadania, o ile byłoby w tym stylu napisane. Piękne, doprawdy. *_*

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)