niedziela, 12 maja 2013

Czy jesteś tym kim chciałeś być...? and... me sinning?! no way!

Hej! Dzisiaj wreszcie jakaś refleksyjna notka! Co prawda miało być o Paryżu, ale to innym razem, gdy nie będę miała pomysłu na post:)
Także dzisiaj zmuszę Was do zastanowienia się nad samym sobą. Zresztą sami przeczytajcie...

Tak więc teraz zadaj sobie pytanie: " Czy jesteś tym kim chciałeś być...? " nie ważne kiedy czy 5, czy 10 lat temu tylko czy jesteś w CHWILI OBECNEJ tym kim chciałeś być kiedyś? Zapewne nie!
A jestem tego pewna, gdyż sama nie jestem tym kim chciałabym być chociażby 5 lat wstecz, ale czy jestem z tego powodu jakoś przybita? Niee. Mimo, że nie jestem modelką, aktorką, piosenkarką i Bóg wie kim jeszcze, to akceptuje ten fakt.. zresztą jeszcze wszystko przede mną! Po prostu chodzi mi o to, że wielu z nas ma jakieś plany i wyobrażenia siebie za te parę, paręnaście lat, a najśmieszniejsze w tym wszystkim jest, to, że większość tych naszych planów nie ma w ogóle zderzenia z rzeczywistością.
 Przyczyn dlaczego tak się dzieje jest wiele zwykle tak zwyczajnie odechciewa nam się czegoś i mamy już inny cel i już chcemy robić, co innego.
 Podobnie jest z wyborem szkoły, np. osoba, która chodzi na humana teraz ma plan, aby w przyszłości zostać pisarzem, poetą lub nauczycielem, a później i tak zapewne będzie robić coś zupełnie niezwiązanego z tym kierunkiem. To wszystko jest takie ironiczne... natomiast z drugiej strony widocznie tak ma być, gdyż zauważcie, że jakbyście byli tym kim chcielibyście być kiedyś, to pewnie teraz z tego powodu nie bylibyście zadowoleni, bo dobrze jest Wam tak jak jest obecnie:)
 Dlatego też nie rozumiem ludzi, którzy rozplanowują sobie całe życie, wręcz czują się jak jacyś prorocy, wróżbici i wiedzą, co jak się potoczy, mimo, że mają zaledwie 20 lat są pewni, że będą magistrami, będą mieli wielki dom z basenem, mega samochód, super rodzinę i bardzo dobrze płatną pracę... to jest śmieszne.
Nikt nie jest wstanie przewidzieć jak potoczy się jego życie... owszem można gdybać, ale na gdybaniu się kończy.
Podsumowując: Pamiętaj, że jeśli Bóg istnieje, to śmieje się z Ciebie z góry i Twoich planów, bo ma już dla Ciebie gotowy scenariusz życia..., więc chociaż, to brutalna prawda, to nigdy nie będzie tak jakbyś chciał by było zawsze coś nie pójdzie po Twojej myśli albo wręcz przeciwnie! będzie jeszcze lepiej niż byś tego oczekiwał! Mimo wszystko życie jest zaskakujące i warto je przeżyć, a resztę zostawić sił wyższym, gdyż tak jest lepiej i dzięki temu nie będziemy doznawać aż tylu rozczarowań, ponieważ plany zazwyczaj się z tym wiążą;(



A na dobranoc!!!! Covery różnych piosenek zaśpiewane przeze.... mnie!
Tu możecie posłuchać:
+Moja własna piosenka, zaśpiewana a capella, gdyż jak na razie podkładu brak;/:
http://www.youtube.com/watch?v=jNZS1WoWwgY

(Nie wiem dlaczego, ale nie chciały mi się wyświetlić tutaj, a więc klikajcie w linki)
Oczywiście mile widziane opinie i koniecznie piszcie czy iść do X-factora, czy nie:D A tak na poważnie na szczęście nie planuje żadnej kariery muzycznej;)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam, jak piszesz. No ja bym chciała być sławna, ale... no nie akceptuję tego że nie jestem.... choćby nie jestem 'fejmem' w mojej szkole czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie piszesz ;) też tak bym chciała
    fajny wygląd bloga ;D
    http://kazda-sekunda-przybliza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;)
      ale uważam, że trochę przesadzasz, gdyż każdy kto ruszy trochę głową może tak pisać:) na prawdę żadna filozofia;)

      Usuń
  3. Śpiewasz jakbyś miała się za chwilę udusić:D tragedia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś marzyłam co będę robić w przyszłości i jak będzie wyglądało moje życie. Dzisiaj myśląc o przyszłości chcę tylko być szczęśliwa i otaczać się ludźmi, którym będzie na mnie zależało.

    Pozdrawiam i zapraszam mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem ? Czasami żałuję pewnych rzeczy , które popełniłam w życiu..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego usunęłaś swoje covery na YouTube? Właśnie chciałam 'zobaczyć' jak śpiewasz, jednak nie mogę tego zrobić. ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunelam, gdyz moj cudowny brat rozeslal linki dla moich znajomych i potem mieli niezlą polewkę:D Ale nie dlugo nagram nowy, to wtedy najwyzej wstawie:)

      Usuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)