środa, 29 maja 2013

geje, lesby i inne stwory

Hej! Dzisiaj wreszcie jakaś refleksyjna notka i temat, który się podejmę, to HOMOSEKSUALIŚCI.


Jak powszechnie wiadomo ta grupa ludzi, która lubuje się w osobach tej samej płci wzbudza ogromne kontrowersje mimo, że  bycie gejem czy lesbijką bądź bi jest dzisiaj na porządku dziennym, to wielu ludzi nadal nie potrafi tego jakby zaakceptować.
Zapewne wynika, to z tego, że brakuje im empatii.
A jeżeli chodzi o moje zdanie na temat, to zawsze powtarzam, że ludzie niech robią, co chcą, to ich sprawa, ich życie i jeśli kogoś nie interesuję płeć przeciwna, to spoko... nic do tego nie mam w sumie to jest nawet normalne, bo nie każdej dziewczynie musi podobać się chłopak i na odwrót poza tym taka osoba będąc np. gejem nie robi nikomu krzywdy, więc nie rozumiem dlaczego tak wiele ludzi się bulwersuje widząc na ulicy dwóch mężczyzn trzymających się za ręce... no ale niestety rzadko można zobaczyć taki widok, ponieważ zazwyczaj ludzie homoseksualni po prostu boją się publicznie pokazywać swoje uczucia, a już na pewno w Polsce, gdzie ludzie są na prawdę strasznie nietolerancyjni i pewnie zaraz jakiś z przechodniów obrzucił by wyzwiskami taką parę.
No ale z tego, co zauważyłam coraz częściej promuje się homoseksualistów w przeróżnych programach dokumentalnych, takich jak:"trudne sprawy", "ukryta prawda "itp., filmach, serialach, a nawet już w reklamach... nie wiem tylko czy po to, by pokazać ludziom, że bycie lesbijką czy gejem jest już normą czy po to by był fun i większa oglądalność. Mimo wszystko myślę, że w końcu społeczeństwa na całym świecie zaakceptują ten fakt i wbiją sobie do głowy, że osoby homoseksualne są wśród nich, bo tak na prawdę nigdy nie wiadomo kiedy Twoje dziecko przyjdzie do Ciebie i wyzna:"Mamo, tato jestem gejem/lesbijką" - i choćby dlatego warto mieć tą świadomość, a jest tak, że niby każdy akceptuje, każdy wie, jest świadomy, lecz gdy okazuje się, że to w jego rodzinie jest homoseksualista, to nie jest już tak kolorowo i wtedy każdy jest przerażony i nie może pojąć dlaczego, to właśnie jego dziecko jest tym gejem bądź lesbijką.
I to jest na pewno trudne, to zaakceptować, ale tylko dlatego, że ludzie nie są tak na 100% otwarci na inność, a tak na prawdę, są to osoby bardzo normalne i pewnie też bardziej tolerancyjne od heteroseksualistów.
Jedyne jakie mogę mieć zastrzeżenia, to, aby nie dawać tym osobom praw rodzicielskich, gdyż no jednak myślę, że dziecko powinno mieć mamę i tatę, a nie dwóch tatusiów, bądź dwie mamusie, to zdecydowanie za dużo dla takiego małego człowieka, bo w momencie dorastania na pewno przysporzyłoby mu to wiele kłopotów, czy drwin ze strony rówieśników i pewnie takiemu dziecku jest bardzo trudno później funkcjonować w społeczeństwie... przede wszystkim dlatego, że ta tolerancja do homoseksualistów nie jest tak dobrze dopracowana, co innego jeśli, to rzeczywiście dla ludzi nie miałoby żadnego znaczenia, że istnieją takie rodziny i każdy by ich akceptował, to wtedy owszem nie mam nic przeciwko, skoro otaczają swoje dziecko miłością i opieką, to dlaczego niby by nie?!
Podsumowując: Każdy z nas jest inny i każdy decyduję indywidualnie o swojej orientacji, a najważniejsze jest to, aby nie wstydzić się tego, że jest się homoseksualistą, bo to najgorsze, co może być, wtedy życie jest zdecydowanie trudniejsze, a jeśli nie ukrywamy tego, to żyjemy w zgodzie z własną naturą i tak być powinno...

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą o tych prawach rodzicielskich :) fajne to opisałaś, i ja też ich toleruje, ale do pewnego stopnia :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mniej więcej też się zgadzam :) ogólnie to lubię twojego bloga i często czytam, ale nie komentuje, bo już mi się nie chce... ;p
    bardzo fajnie opisujesz swoje przemyślenia, w wolnej chwili zapraszam też do mnie: kraina-psychopatow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W zupełności się zgadzam!
    ... czekam na kolejne przemyślenia!

    http://idontknowanddonotwantto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądrze piszesz, zgadzam się w 100%...
    Miłość to miłość, nieważne czy dziewczyna z dziewczyną, chłopak z chłopakiem...to nie ma nic do rzeczy. Co do dzieci to się zgadzam, ludzie w Polsce nie są tolerancyjni i temu dziecku byłoby ciężko opowiadać nawet w przedszkolu na pytanie "jak mają na imię twoi rodzice?": jedna mama Ania, a druga Dorota. To dziecko nie miało by prosto w życiu...

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z toba ! Na ten temat

    meela-meeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :). U mnie na blogu podobny post,ale już trochę starszy :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Homoseksualizm to bardzo trudny temat, myślę, że w Polsce jeszcze jest za mało tolerancji...ja nie mam nic przeciwko np. związkom partnerskim, ale zgadzam sie, że praw rodzicielskich nie powinny miec takie osoby :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, chociaż moim zdaniem homo powinni adoptować dzieci. Sama jestem lesbijką i w przyszłości chciałabym mieć jakieś :) A ludzie będą dla nich wredni, bo to dziwne, więc jeśli takie pary nie zaczną mieć dzieci to nigdy nikt nie będzie tego tolerował... I nie zgadzam się, że te dzieci mają gorzej. Tu możesz nawet o tym przeczytać: http://www.focus.pl/cywilizacja/zobacz/publikacje/dzieci-gejow-maja-lepiej/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz... na pewno masz sporo racji:)
      rowniez pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Kiedyś pisałam coś w kontekście homoseksualistów na moim blogu. Mam podobne zdanie co Ty. Ja jestem w pełni tolerancyjna co do takich osób. Mam jeszcze trochę niezdefiniowane preferencje, ale myślę, że raczej jestem osobą biseksualną, nie przeszkadza mi jakiej płci jest mój "partner". Jednak raczej nie chciałabym być w trwałym związku z kobietą nie wiem dla czego po prostu nie. Myślę, że nie byłabym w stanie pokochać kobiety do tego stopnia żeby z nią chcieć spędzić resztę życia, po za tym chciałabym mieć dzieci a gdy dziecko ma rodziców tej samej płci może czuć się pokrzywdzone. To prawda, że w Polsce ludzie nie są zbyt tolerancyjni, ale to się zmienia, stare pokolenia z dość nietolerancyjnymi poglądami się wykrusza. Myślę, że gdy ja będę stara to już nie będzie tzw. "moherowych babci". Oczywiście, że nie twierdze, że wszystkie starsze osoby takie są, ale niektóre niestety tak. Co do pokazywania tego w TV to jak dla mnie to trochę żenujące, bo ani scenarzysta ani aktor nie ma pojęcia o homoseksualistach. Jest dużo szczęśliwych par homoseksualnych które się z tym zbytnio nie afiszują a niektórzy mają nawet dzieci np. wśród gwiazd.
    wisniowe-zapiski.blogspot.com
    PS Jakiś krótki mi ten komentarz wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem w pełni tolerancyjna, jedyne czego nie toleruje to nietolerancja. Nawet chce mi się płakać kiedy na marszu równości przychodzą dresy i obrzucają ich wyzwiskami. Ja jestem osobą heteroseksualną jednak bronię praw homoseksualistów. pozdrawiam (nowy adres) http://fabolousperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)