poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ludzka głupota

Hej!
W dzisiejszej notce o ludzkiej głupocie, która objawia się w każdym z nas.
Pewnie wiele razy się z tą "ludzką głupotą" zetknęliście.
Takim przykładem tej głupoty jakim mi teraz przychodzi na myśl to te wszystkie popularne seriale typu dlaczego ja?, trudne sprawy czy pamiętniki z wakacji... któż z Was tego nie lubi oglądać? No właśnie... zapewne z jakieś 70% polskiego społeczeństwa. Co jest odrobinę przerażające, gdyż wychodzi na to, iż ludzie lubią oglądać... idiotów. Szczerze przyznam, że ja również należę do grona fanów tych seriali:D
Ale oglądając to przymrużam oczywiście na to wszystko oko, natomiast są osoby, które biorą to na poważnie. I nie uważam też aby oglądanie tego było jakąś zbrodnią, ale czasem warto zrobić sobie przerwę od tych wszystkich programów, ponieważ telewizja na prawdę ogłupia. Możecie mi wierzyć, że ludzie, którzy wyrzucili z domu telewizor są mądrzejszymi i szczęśliwszymi osobami niż przedtem gdy ten telewizor posiadali, także jedyne co musicie teraz zrobić to: odciąć kable, otworzyć okno i... wiadomo co dalej:D
 Oczywiście nie tylko telewizja jest przejawem ludzkiej głupoty, ale i te wszystkie internetowe konkursy w które wierzy na prawdę masa ludzi i później spamują tymi linkami na fb z nadzieją, że coś wygrają lub wysyłają setki esemesów, oczywiście bezskutecznie, a dlaczego? Dlatego, iż te wszystkie konkursy to tylko maszynka do zarabiania pieniędzy... po prostu żerują na naszej naiwności.
Tak na prawdę, to z głupotą ludzi możemy spotkać się każdego dnia... w szkole, w przychodni, w sklepie, na przystanku, w autobusie, w pociągu itp, itd. no dosłownie wszędzie! I chyba nie muszę przytaczać tu jakiś konkretnych przykładów.
Najbardziej chyba irytuje mnie to, że niektóre osoby patrzą na innych, a na samych siebie to już nie łaska w szczególności z takim zjawiskiem spotykam się gdy jadę autobusem i gdy te wszystkie mohery zbiorą się w kupę i zaczynają narzekać i obgadywać każdego po kolei...., ale takim totalnie nie do przyjęcia zachowaniem jest dla mnie robienie sobie zdjęć na cmentarzach, leżącymi na nich w wyzywających pozach albo z osobami chorymi np. na downa.
I tutaj podam przykład takiej osoby, którą znam... no i ona wstawia zdjęcia na fb z swoim bratem, który jest sparaliżowany, wręcz jest jak roślina... mało tego w dziwkarskich pozach i skąpych ubraniach. Jak to zobaczyłam, to mnie zamurowało.
Na prawdę nie wiem, co ta dziewczyna sobie myślała, dla mnie jest to po prostu chore i nie jestem wstanie tego pojąć, no nie ogarniam.
Także to jest dla mnie szczyt szczytów ludzkiej głupoty.
Kolejnym przypadkiem, mniej zalewający krew, ale jednak wkurzającym to te wszystkie hot nastki, które za wszelką cenę chcą zwrócić na siebie uwagę chłopaków, tak samo jest z tymi lovelasami, którzy flirtują z czterema dziewczynami na raz - i to nie jest tylko przejaw głupoty, ale również brak szacunku do tych dziewczyn.
Podsumowując: Przykładów debilnych zachowań ludzi mogłabym wymieniać w nieskończoność, gdyż tak jak mówi pewne przysłowie:"Ludzka głupota nie zna granic" - i to jest prawda.
Nad niektórymi przypadkami możemy się śmiać, a nad niektórymi tylko płakać, a inne brać do siebie z dystansem;)
Zdecydowanie lepiej by było gdybyśmy tylko się z tej głupoty śmiali i w sumie czasem dobrze jest się pośmiać z kogoś i jego ubytków w mózgu, ale też trzeba umieć śmiać się z samego siebie.
Warto też umieć rozróżniać rodzaje tej ludzkiej głupoty, która jest nieobliczalna...



12 komentarzy:

  1. Świetny blog. Twoje przemyślenia sa naprawdę ciekawe. Jeszcze w Polsce żyja normalni ludzie! ;) Czekam na następna notkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% się z tobą zgadzam i niestety często spotykam się z ludzką głupotą. Oglądam trudne sprawy itd. ale nigdy nie biorę tego na poważnie. Masz świetnego bloga. Cieszę się że jeszcze są tacy ludzie jak ty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ineedgoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, ale oprócz przykładów które wymieniłaś najbardziej wkurza mnie brak tolerancji, który u nas w Polsce jest już chyba na najwyższym poziomie. Sama nie rozumiem ludzi śmiejących się z czyiś poglądów. Co do bloga to jest świetny, napewno bede tu jeszcze wiele razy zaglądać ;3 Zapraszam na -------> http://xsumin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już to mówiłam a o tym, że ludzie są głupi. Często zapatrzone w siebie prymitywy. Zachowują się jak zwierzęta walcząc o swoje miejsce, stan lub rzecz. Bez sensu idioci i nic więcej. Co do telewizora to masz rację ja postanowiłam z jakieś 4 msc temu, że telewizora oglądać nie będę i nie oglądam. Bardzo dobrze mi to wyszło i dla mnie dla zdrowia jak również dla szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej z tego co wypisałaś zadziwiają zdjęcia na cmentarzach i z chorymi ludźmi ... To po prostu żenujące. Jak widzę coś takiego to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Albo te wszystkie "słit focie z dziubkami". Boże, przecież to jest aż straszne xd
    No cóż, ludzi nie zmienimy. Ale bardzo fajny post.
    www.littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja program ,,Dlaczego ja" pamiętam oglądałam na początku jak dopiero wszedł na antenę, ale teraz już nie, tak samo nie oglądam tych pozostałych programów. Już mnie nawet nie śmieszą, szczyt głupoty.

    A osoby, robiące zdjęcia na cmentarzach lub z chorymi ludźmi, są po prostu denerwujący i w jakiś sposób nienormalni/głupi.

    Pozdrawiam, Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerazaja mnie te sweet focie na cmentarzach np "takie tam z (np dziadkiem) " xd Masakra totalna ! Witamy w XXI wieku -,-
    Zapraszam do siebie ;33
    http://mistycznaakademia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w 100%. Szczególnie w kwestii zachowań dzisiejszych nastolatków. Przerażające jest to, że takie zachowania coraz częściej powielają się. A co do bloga, to bardzo mi się podoba, dlatego też chętnie dołączę do grona obserwatorów. Sama prowadzę podobny blog, co prawda dopiero zaczynam, ale wszystko jest na dobrej drodze. Dlatego też jeśli miałabyś ochotę, to serdecznie zapraszam do czytania, odwiedzania i obserwowania. ;) zycieinspiruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety, czasami ludzka oblicza ma różne oblicza, no co do tych programów to racja, tak samo jak Ty oglądam je, ale cóż,mimo tego uważam, że są zwyczajnie głupie. Tak samo, ostatnio miałam dyskusje na temat seriali w rodzinie, na początku wszyscy się wyparli, ale jak zaczęłam dyskutować z kuzynką na temat jednego z nich, wszyscy po kolei zaczęli dyskutować i okazało się, że nie tylko my we 2 oglądamy, a 3/4 rodziny. Takie dodawanie zdjęć, to po prostu głupota w negatywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo podoba mi się ten post. Taki prosty, a mówi o tym, co nas coraz częściej, w coraz większym stopniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie na bloga http://seconddiffrentworld.blogspot.com/

      Usuń
  10. Witaj. Też piszę bloga o ludzkiej głupocie. Tematów dostarcza samo życie. Pracuję w aptece, a tam o kontakt z pacjentem nie jest trudno. Działka może trochę"wąska" ale emocji dostarcza każdego dnia. Pozdrawiam .Tadeusz WWW.ludzkaglupota.pl

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)