piątek, 5 kwietnia 2013

O wszystkim i o niczym...

Hej!
Dzisiejszy post będzie trochę inny, a może jednak nie... nie wiem, to okaże w praktyce ;)
Po prostu poruszę parę tematów w tej jednej notce, które aktualnie chodzą mi po głowie.


Ostatnio zdałam sobie sprawę jak bardzo mnie wnerwiają inne osobniki chodzące po tej Ziemi.
Nietolerancja, chamstwo, głupota i tak na prawdę, to dużo mogłabym tutaj wypisać różnych negatywnych cech, ale nie jestem żadnym "hejterem" i nie mam na celu obrażać tylko po prostu zwrócić na to uwagę.
 Co do nietolerancji, to niesamowicie mnie drażni... nie rozumiem jak można kogoś nie tolerować, a nawet jeśli, to niech ta osoba zostawi to dla siebie i nie mówi o swojej niechęci do czegoś/kogoś wszem i wobec, a już na pewno niech tego nie ukazuje w swoim zachowaniu.
 A jeżeli chodzi o chamstwo, to zdecydowanie nie mogę zdzierżyć, gdy ktoś jest wobec mnie chamski najchętniej takiej osobie przywaliłabym w ten niewyparzony dziub :D I w sumie wydawać by się mogło, że nie ma innej rady na chamstwo jak tylko wygarnąć prosto w twarz, no ale wiadomo, że przemoc czy ostre docinki nie są rozwiązaniem.
 Niestety teraz bardzo często się można z tym spotkać wszędzie w szczególności w Polsce, gdzie ludzie czasem na prawdę nie kontrolują swojego zachowania i drą swoją japę o byle co...
 Kolejna sprawa która doprowadza mnie do szału u ludzi to uważanie się za lepszych od innych.
Z takim zachowaniem spotykam się bardzo często w szkole... przykładowo taka jedna dziewczyna dostała 5 ze sprawdzianu i wszyscy nie mogli się nadziwić jak to jest możliwe, że ona dostała tą piątkę mimo, że nie uczy się zbyt dobrze, a reszta klasy pały... i to mnie irytuje, gdyż nie rozumiem, co oni sobie wyobrażają, że są lepsi? No spoko może fakt nie uczy się dobrze, ale przecież takie gadanie może taką osobę zdołować i to, że ma gorsze oceny wcale nie oznacza, że jest głupsza czy gorsza od nich.
Podobnie było w moim przypadku, gdy po dniach otwartych jako jedyna dostałam 6 za aktywność i inni się oburzyli, z zapytaniem dlaczego skoro nic nawet nie robiłam, no a zrobiłam dość dużo, a ta ocena była raczej tego dowodem i myślałam, że po prostu wyjdę z siebie - no ale cóż takie zachowania są bardzo powszechnie w środowisku szkolnym. Ludzie zazdroszczą sobie nawzajem, zazwyczaj chodzi o oceny, czego kompletnie nie jestem w stanie pojąć, gdyż one nic nie znaczą, nie są odzwierciedleniem inteligencji i nie rozumiem jak poprzez ten pryzmat można kogoś oceniać...
To co jeszcze dla mnie jest nie do ogarnięcia, to dbanie o swoją reputację za wszelką cenę i przykładowo ktoś tam z kimś tam nie będzie się kolegował, bo jest brzydki i  biedny, nie ważne, że jest mądry, inteligentny, fajny, jak jego pozycja materialna jest niska i nie ma wyjściowej twarzy - przecież z kimś takim nie można wyjść do ludzi... i tak bardzo często też jest właśnie w szkołach... ludzie chcą być najlepsi, mieć najdroższe ciuchy, najmodniejszą fryzurę, najfajniejszych znajomych, być popularnym i zastanawiam się gdzie są te prawdziwe wartości...? Szkoła niby ma uczyć, a tak na prawdę okazuje się, że pozbawia wszelkich wartości, ludzie sięgają dna... oczywiście nie mówię o wszystkich, bo tak na prawdę nie można też wszystkich wrzucać do jednego wora, no ale jednak niestety istnieją takie próżne i puste osoby, których mam wrażenie, że jest coraz więcej....
Także moim zdaniem powinno się olać reputację! Przecież ona nic nie znaczy... ludzie powinni być prawdziwi, a nie chować się pod tą całą sztuczną powłoką.
Tak na prawdę to chyba nikt nie potrafi być już sobą, no bo każdy tylko patrzy na innych, a to nie ma sensu... inni ludzie nie powinni mieć na Ciebie jakiegoś większego wpływu i wiem, że to brzmi banalnie, to trzeba być sobą nie wolno śmiejąc się zakrywać twarzy tylko śmiać się głośno i mieć gdzieś, co ktoś sobie o tobie pomyśli podobnie ze znajomościami... nie odrzucaj kogoś tylko dlatego, że ma niższą pozycje materialną, pieniądze to tylko wydrukowany papierek, nie powinien nic oznaczać, jest bez wartości, jedyne co powinno mieć i co ma wartość, to dobre serce, które zawsze jest w cenie.
Dlatego czasem trzeba mieć po prostu gdzieś tą cała reputację, chociaż w sumie jaką reputację? Zapewne jesteś tylko zwykłym człowiekiem...

No to się rozpisałam.... Oczywiście komentujcie, ale zanim to zrobicie wiedzcie, że to tylko moje przemyślenia i nie musicie się z nimi zgadzać, dlatego wyrażajcie też własne zdanie na temat tego wszystkiego... ;)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://hip-hop-rap-polski.blogspot.com/ wejdź fajny aha po co tamto

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wstępie mówie - dobre. W pełni się z Tobą zgadzam, ale ja jak ktoś na prawdę mnie zdenerwuje wale zdanie np. : Weź się wal . I odchodze, żeby być jak najdalej tej osobu. To co tu napisałaś jest pouczające . Wezme sobie do serca twoje rady .. ; p

    ♥ Twoje Uzależnienie ♥

    zapraszam do mnie !! :

    http://moj-swiat-maszen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo zdanie jak ty ;) Dostanę czasem dobrą ocenę z matmy ( a nie jestem za dobra) i wszyscy na mnie naskakują że ściągałam, a to nie prawda ;< Fajnie to napisałaś!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie samo zdanie. Wszystkie wymienione cechy są bardzo popularne w dzisiejszym świecie i, tak jak napisałaś, w szkole. Dyskryminacja biedniejszych? Pozdro, nie ma co. Oczywiście, sama nie jestem idealna i o tym wiem, ale mam szacunek do innych. Owszem, bardzo nie lubię paru osób ale nie krzyczę do nich "Spadaj, nienawidzę cię". Choć trochę kultury by się przydało niektórym osobom.
    Fajny post, łatwo napisany - świetnie się czyta. ;)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://swiatwedlugdia.blogspot.com/
    /Dokusha

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje przemyślenia, Twoja notka doskonale odzwierciedlają moje poglądy na ten temat. Ale cóż można poradzić? W pojedynkę niewiele można zdziałać. Niestety. Pomożemy kilku osobom, kilku wygarniemy to, co dawno powinni usłyszeć... I to by było na tyle. Jednak świata tym zbyt nie zmienimy. Co innego, gdy takich osób chcących coś zrobić pojawia się więcej. Ale to nie jest takie proste.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka, mamy podobne poglądy.
    Jak sobie poradzić z takimi osobami skoro one same nie zauważają swoich błędów, kiedy myślą, że są idealne i nie przejmują się naszymi słowami? To jest najtrudniejsze :/
    Napewno tu jeszcze wpadne ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    Soclose2you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo zdanie :33
    ogólnie fajny blog. przyjemnie czyta się twoje notki ^^
    pozdrawiam <3
    http://vicking-death-march.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Negatywne zachowania to niestety nieodłączna cześć życia ludzi... Nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak. Zgadzam się w 100 %. Ludziom chodzi tylko o to co pomyślą inni. O ich reputację. na bok odstawia się ludzi biedniejszych. To że ma mniej kasy nie znaczy że jest gorszy. To że gorzej się uczy nie znaczy że jest głupszy. niestety tacy są ludzie. Nic nie potrafią zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać Ty potrafisz, to zrozumieć, a to już jakiś plus dla ludzkosci... ;D

      Usuń
  11. Zgadzam się z tobą. W dzisiejszym świecie wygląd robi za charakter.
    Blog ogólnie jest fajny, tło również, ale najbardziej podoba mi się obrazek służący za tytuł bloga :)
    Obserwuję, i zapraszam do mnie :)
    www.carmelowex.blogspot.com ; )))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety , żyjemy w 21 wieku -.-
    Ludzie żyjący przed nami mieli znacznie lepiej :(
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam sie z tobą .. Ja zawsze chcialam sie urodzic kilkaset lat wczesniej .. ze 300 . wtedy żyło sie inaczej. Nie ważna była kasa, ubiór, wygląd.. Wtedy lubiło sie za charakter.

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)