piątek, 12 kwietnia 2013

W życiu piękne są tylko chwile....?

Hej!
Dzisiaj na przedmiotach zawodowych słuchaliśmy piosenek Dżemu no i jeden z utworów, każdy wie pewnie jaki zainspirował mnie do napisania tego postu:)
Zapraszam do czytania:

W życiu piękne są tylko chwile....? Czy aby na pewno?
Każdy z Was pewnie ma jakieś swoje własne refleksje na ten temat i dla każdego człowieka życie jest piękne z różnych powodów... ale jedno jest pewne, że rzeczywiście w życiu piękne są tylko chwile, bo jak pewnie zauważyliście nigdy nie jest w normie.
Przykładowo gdy coś jest dobrze, to zaraz zawsze coś musi pójść nie tak.
 Dlatego tak ważne jest by umieć doceniać te piękne chwile w życiu, które zazwyczaj są niepozorne i doceniane dopiero po czasie.
Mimo wszystko warto jednak żyć dla tych kilku cudownych chwil w życiu i chyba każdy to przyzna;)
 Poza tym gdyby zawsze było tak pięknie i wszystko by się układało po naszej myśli, to w pewnym momencie zdalibyśmy sobie sprawę, że to jednak nie jest to..., że jednak te gorsze chwile były potrzebne, coś wnosiły do nas i naszego życia.
Nie rozumiem ludzi którzy ciągle narzekają na swoje życiu lub na cały świat! To jest dla mnie przykład totalnej niewdzięczności i kompletnego braku szacunku do tego co się już ma.
 No ale trudno takie jest życie i niestety nie zawsze może być rewelacyjne, czasem musi być trudno by za jakiś czas docenić te z pozoru małe rzeczy, które okazują się potem największymi jakimi mogliśmy w życiu otrzymać;)
I.... chyba nie mam już nic więcej do dodania jedyne, co to po prostu cieszcie się życiem, a już na pewno chwilą obecną, chwilą, która trwa, bo może się ona właśnie okazać tą najlepszą, wyjątkową, jedyną w swoim rodzaju i niepowtarzalną.
Także czasem warto otworzyć oczy i zdjąć te zaślepiające nas okulary, by ujrzeć COŚ niesamowitego z pozoru nic nie znaczącego, a jednak!:)



Tak więc dzisiaj było krótko, mam nadzieję, że na temat i trochę chaotycznie... oczywiście komentujcie!:)

8 komentarzy:

  1. Ciekawy temat. Podoba mi się. Racja, trzeba cieszyć się życiem. ;3
    Pozdrawiam <3

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na spędzanie wolnego czasu - opisywanie swoich refleksji na dany temat. :)Serio, fajnie, że nie tylko ja jestem taka dziwna i staram się pisać bardziej wartościowe rzeczy niż "strój na dziś" :)
    http://samorealizacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie trzeba cieszyć się życiem. Trzeba doceniać wszystko co się ma, i to zanim się to utraci. Ale jak to z ludźmi jest - jak było dobrze zauważamy dopiero, gdy wszystko się zepsuje. :)

    http://www.pozaczasem94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na temat, skłaniający do refleksji :).
    Naprawdę, warto było poczytać coś takiego.

    Bardzo podoba mi się tło *.*

    Obserwuję, liczę na rewanż.

    ♥ ♥ ♥
    Blog. O książkach.
    mildiebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoje pozytywne podejście do życia, bo właśnie tego optymizmu brakuje mi w otoczeniu.
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie:
    meandmysadlife.blog.pl
    ps. nie weszłam tu tylko po to by się zareklamować, ani nie "słodziłam" Ci specjalnie, żebyś się odwdzięczyła, jak teraz wiele osób robi -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, trzeba cieszyć się życiem! Boże, jak ja kocham Twój optymizm :) szkoda, że nie ma więcej takich ludzi jak Ty ! :3
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję;)
      Ale z tym optymizmem, to różnie bywa....

      Usuń
  7. A wiesz, że ja też dodałam akurat notkę pt. ,,Piękne są tylko chwile, ale wspomnienia to już całe życie..."
    Życie jest piękne i trzeba cieszyć się każda chwilą :)
    Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)