niedziela, 21 kwietnia 2013

Zmiany, zmiany...

Hej! Powracam dziś z nową notką od dobrych 10 dni jak nie więcej, no ale wiadomo jest wiosna! wreszcie! słońce świeci i takie tam do tego zbliża się koniec roku, więc wypadałoby się zacząć uczyć :P Także nie mam teraz zbytnio dużo czasu na blogowanie, co oczywiście się niedługo zmieni;)
Zastanawiam się też aby czegoś tu nie pozmieniać, dlatego spodziewajcie się małych zmian w najbliższym czasie:)
Co do notki, to długo się zastanawiałam o czym by tutaj napisać i w ostateczności poruszę temat "zmian", które są bardzo potrzebne w życiu człowieka;)

Pewnie wiele razy chcieliście COŚ zmienić w sobie, bądź w swoim życiu.
Jeżeli chodzi o mnie, to praktycznie ciągle mam ochotę na zmiany, jakieś mega rewolucje w życiu, czasem w wyglądzie. Zresztą dzisiaj miałam kaprys obcięcia sobie włosów do ramion, a że nienawidzę fryzjerów zrobiłam to sama.... efekt całkiem, całkiem, ale po chwili zamówiłam clip in'y na allegro:D I gdzie tu sens...?
No ale cóż... czasem właśnie tak jest, że chcemy czegoś do końca nie wiedzieć czego.
Mimo wszystko zmiany muszą mieć miejsce, bo w przeciwnym razie będziemy żyli w monotonni, dlatego czasem można, a nawet trzeba zaszaleć i zrobić coś czego pragniemy w danej chwili i pewnie gdyby teraz, tak nagle zachciałoby mi się zafarbował na czerwono, to zrobiłabym to, no bo dlaczego nie...?!
Także nie bójcie się zmian! Nawet jeśli nie są one strzałem w 10, to zawsze czegoś nauczą i wiesz później czego masz nie robić;)
Bywają też i takie rewolucje, na które nie mamy większej ingerencji, no i nie zawsze mają pozytywny wpływ na nasze życie, ale czasem to też jest jakby taka życiowa lekcja i po jakimś upływie czasu rozumiemy jednak, że te z pozoru "złe" zmiany były potrzebne i przerodziły się w coś dobrego, więc moim zdaniem nigdy nie można tracić nadziei, bo jeśli coś się nie układa, to powinniśmy też czerpać z tego jakieś zalety, ponieważ po każdym deszczowym dniu wschodzi słońce i o tym trzeba zawsze pamiętać!:)
Sądzę też w dzisiejszych czasach wielu ludzi boi się zmian, a tak jak już pisałam nie wolno się ich bać, bo to część naszego życia i wcześniej czy później coś musi się zmienić...
Tak na prawdę życie, to ciągłe zmiany, gdyż każdy dzień jest inny, nigdy nie jest tak samo i to jest niesamowite, tak samo jak to, że z każdego dnia możemy wyciągnąć coś miłego, przyjemnego.
Niestety nie każdy dostrzega to piękno i z tego co zauważyłam, to ludzie zamykają się w swoich skorupach i izolują się coraz częściej od świata, życia i uciekają od wszelkich zmian, czego nie rozumiem, no ale jak ktoś lubi żyć w rutynie, to spoko;)
Podsumowując:  Zmiany są potrzebne i nie wolno od nich uciekać, wręcz przeciwnie trzeba być otwartym na nie i czerpać wszelkie z nich korzyści:) Więc jeśli się nad czymś wahasz, to nie zastanawiaj się dłużej tylko działaj!




PS. Mam dziwne wrażenie, że już poruszałam ten temat:D Dlatego żeby, to się nie powtórzyło, to podsuwajcie mi tematy na następną notkę!:)

Mogą to być totalnie nie związane z tematyką bloga;) 
Dla mnie nie ma tabu!

8 komentarzy:

  1. Może coś o nieśmiałości? Jak ją pokonać i otworzyć się na ludzi?
    Fajny blog ;3

    i-am-katina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... napisałaś o problemie który aktualnie mam ;) Dzięki tobie wiem teraz że zmiany nie są złe i czasem są potrzebne. :)
    Co do tematu to może napisz coś o tej nieśmiałości. O tym chyba jeszcze nie pisałaś a przynajmniej tak mi się wydaje. :)
    http://chasingdreams-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię zmian. Trudno robic mi coś wbrew sobie. Pewnie dlatego cały czas stoję w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam problem ze zmianami- długo się do nich przyzwyczajam. Ale od jakiegoś czasu zmieniam po trochu swoje życie i nie najgorzej mi to wychodzi :) Ważne jest, żeby nie żałować zmian bo to i tak w sumie nie ma sensu.

    Pozdrawiam i zapraszam mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award ;) Szczegóły tutaj http://moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ?Zmiany są dobre na wszystko ;D
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to co piszesz jest bardzo prawdzwe i życiowe :) Wiele osób ma z tym problemy.. A przecież zmiany są potrzebne :))
    + wbijesz do mnie ? http://karla-justin-forever.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)