niedziela, 20 października 2013

Najgorsze co możesz zrobić, to.... poddać się

Hej! Dzisiaj wreszcie pierwsza notka od dawna taka od serca, tylko moja, wyciągnięta prosto z mojej duszy, głowy i w ogóle MOJA:D Tak więc mam dziś wenę, bynajmniej mam taką nadzieję, że ją mam, gdyż z tą weną to nigdy nie wiadomo... a temat taki, a nie inny, gdyż ostatnio w moim życiu duuużo się zmieniło, zaczęłam w nim jakby nowy etap i niby zmieniło się na dobre, to niestety, bądź stety dostałam w ostatnim czasie bardzo dużo kopów po d... i ogólnie zostałam przez pewne osoby dobita, trochę zaniżyła się moja wartość i w pewnym momencie dopadła mnie lekka depresja, ale jakoś się trzymam i mój przekaz w dzisiejszym poście jest następujący....


Tak jak ja, też pewnie i Wy macie swoje pochmurne dni i nie ma w tym nic dziwnego, każdy musi przez to przejść, ale czasem jest po prostu źle i nie radzisz sobie z czymś lub z kimś, kto Cię przykładowo miesza z błotem.... zapewne czujesz się wtedy zrąbanie... jak ten znoszony trampek, leżący w tym błocie.
Niestety życie jest jakie jest, ludzie są jacy są i choćby nie wiem co musisz dalej brnąć przez to gówno (wybaczcie brzydkie słownictwo), ale gdy już przez nie przebrniesz poczujesz się świetnie, taki.... zwyciężony.  I chyba warto dla takiego uczucia to wszystko wytrzymać.
Najważniejsze jest, to by się nie poddawać bez względu na to w jak beznadziejnej sytuacji jesteście, zawsze szukajcie rozwiązania lub po prostu dajcie sobie spokój z tym czym masz problem, próbujcie przetrwać, ale nigdy się nie poddajcie... poddać się, znaczy upaść, a upaść znaczy przegrać.
Choć bywa czasem i tak, że trzeba się poddać w jakiejś ważnej sprawie, ale mimo wszystko jednak próbujcie walczyć do końca!
Na prawdę wiem, co piszę, bo sama wiele razy chcę się poddać, dać sobie z czymś na luz, ale jeżeli jestem przekonana, że to jest właśnie TO... no to byłabym idiotką gdybym z tego zrezygnowała.
Życie jest jedno, Ty nim kierujesz i tylko i włącznie TY jesteś jego jedyną kierownicą! Nie pozwól komuś innemu za nią zasiąść.
Także walczcie, bądźcie niezwyciężeni! Poczujcie moc, którą w sobie macie, nie dajcie sobie wmówić, że coś jest z Wami nie tak, jesteście do niczego... bo tak nie jest. Oczywiście nie będę Wam wciskać kitu, że każdy z Was jest piękny, cudowny, mądry i wspaniały, bo wszyscy macie wady, ale też i tą moc o której wspomniałam... wykorzystajcie ją!
Na prawdę warto wierzyć w siebie, choćby dlatego żeby właśnie nie dać się sprać, poniżać i  by ktoś miał nad Wami kontrolę, bo ludzie którym brakuje pewności siebie zazwyczaj są tymi "gorszymi" w oczach innych. Z drugiej strony nie warto zwracać uwagi na innych ludzi, ale do tego również potrzeba tej wewnętrznej siły i pewności siebie.
Dlatego pracujcie nad tym, a dojdziecie do perfekcji.
Podsumowując: Najgorsze co możesz zrobić, to.... poddać się - zapamiętaj to!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i mądra notka.
    Motywuje do działania :)
    http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys twoj blog byl dla mnie wartosciowy, a teraz nie ma dla mnie juz zadnej wartosci.
    Napisalas,co wiedzialas... ot co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem jak mam się odnieść do Twojego wielce konstruktywnego komentarza, tak więc skoro moj blog stracil dla Ciebie na wartości, to najlepiej chyba bedzie jak przestaniesz go czytac skoro uwazasz, ze "napisalam, co wiedzialam... ot co":D no ale z drugiej strony o czym mam pisac jak nie o tym, co juz wiem...?

      Usuń
  3. Ja kocham twojego bloga :D Cieszy mnie to, że mamy w sumie podobne blogi, czasami bywa że piszemy na podobne lub nawet takie same tematy, i każda piszę inaczej przez co fajna wymiana zdań zachodzi ;) Już od dawna obserwuje twojego bloga, i ucieszyłam się jak zobaczyłam że skomentowałaś mojego bloga :) Pozdrawiam Cię. <3
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to na prawdę miłe ;)) I fakt tez zauwazylam, ze piszemy na podobne tematy ;)

      Usuń
  4. bardzo mądrze piszesz. Też mam takie samo zdanie, że nie warto dawać za wygraną. :)

    http://smaczeknazycie.blogspot.com - zapraszam gorąco do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, życiowa notka :)
    A Twój nagłówek - czarujący, przyciąga uwagę :)
    Zapraszam do mnie http://jula-fashionandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za motywacja! Ale dobrze prawisz, najgorsze co można zrobić, to poddać się. Brak wiary w siebie jest naprawdę złą rzeczą, ponieważ przez to rezygnujemy z wielu rzeczy. Każdy z nas jest czegoś wart. Ja wciąż pracuję nad moją wiarą w siebie, ponieważ - szczerze mówiąc- naprawdę jest ona niższa od zera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo brakowało mi takiej motywacji. Tobie udało się zmotywować mnie do życia w tym gównie (sorry za słowo). Dzięki :) (nieśmiało zapraszam do mnie http://mojeopinieowszystkim.blogspot.com/ i przepraszam za to co teraz napisałam w tym nawiasie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, potrzebowałam takiego motywującego tekstu. Trzeba walczyć do końca, przynajmniej później nie będziemy żałować.

    Pozdrawiam i zapraszam mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog. Szczegóły tutaj: http://moj-swiat-moje-zasady.blogspot.com/2013/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)