poniedziałek, 16 czerwca 2014

REAKTYWACJA! czyli... wielki powrót! Nowy/ stary początek :)

Witajcie! 
Po półrocznej nieobecności spowodowanej brakiem czasu i innymi sytuacjami zaistniałymi w moim życiu postanowiłam znowu tutaj wrócić i dla Was pisać.
Przez przypadek trafiłam na tego bloga, przeczytałam praktycznie wszystkie swoje notki, które napisałam i po prostu znowu poczułam potrzebę pisania, wyrażania swoich emocji, uczuć i myśli...
Wiem, że już nikt mnie tutaj nie czyta, więc od nowa chcę zyskać czytelników, a być może odzyskać tych starych ;) Tematyka bloga oczywiście się nie zmieni... nadal to będą moje refleksje, których przez te pół roku sporo się nazbierało. Dlatego jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam Was do obserwacji, a jeżeli chcesz się przekonać czy warto kliknąć "obserwuj" dla mojego bloga, to zjedź niżej, przeczytaj moje starsze notki i po prostu sam się przekonaj! Obiecuje, że praktycznie nic w moim stylu pisania się nie zmieni, mam też nadzieję, że nie wyszłam z wprawy :D Tym samym również chcę zachęcić Was do tworzenia blogów refleksyjnych, które mogą nieść mnóstwo satysfakcji i pozwalają odkryć siebie ! Także jeżeli zastanawiacie nad posiadaniem własnego bloga , to nie zakładajcie kolejnego modowego, których jest na prawdę miliony w blogosferze, warto tworzyć coś własnego i oryginalnego.
Na dzisiaj to tyle... dla przypomnienia o sobie i dla tych, którzy jeszcze mnie nie znają... Jestem Kaja mam 17 lat i 9 miesięcy, uwielbiam wyrażać, to co na prawdę myślę i straszliwie nie chcę mieć 18 lat! Ale niestety czas, to czas.... tego nie zatrzymasz:D



                          NOWA , PIERWSZA NOTKA OD PÓŁ ROKU JUŻ JUTRO!

6 komentarzy:

  1. Ja tu wciąż jestem!!! :) Właśnie tak się zastanawiałam, gdzie się podziałaś :D Kurde, ja we wrześniu mam 18, więc znakomicie Cię rozumiem... stara dupa ze mnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to się bardzo ciesze z tego powodu, ze wciaz tu jestes, no i tak sie sklada, ze ja rowniez mam 18 we wrzesniu;)

      Usuń
    2. Dobra, jestem młodsza tylko o 4 dni! XD

      Usuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)