niedziela, 29 września 2013

REAKTYWACJA

Witajcie! Po bardzo długiej przerwie... nawet nie wiem czy mnie ktoś jeszcze czyta O_o Straciłam dość wielu obserwatorów, ale postaram się to wszystko nadrobić i być może zyskać nowych:)
Nie pisałam tak długi czas, gdyż no wiadomo zaczęła się szkoła i ogólnie dużo się w moim życiu zmieniło przez, co nie mam zbytnio na NIC dosłownie na NIC czasu...
Dzięki temu blogowi rozwijałam się jakby "duchowo" :D Poruszałam tematy raczej takie wartościowe, które mogą coś wieść do czyjeś głowy. Dużo osób mi pisało w komentarzach, że dzięki notkom, które piszę czytając je zaczynają zastanawiać się nad swoim życiem itp. i o to mi właśnie chodziło! To był mój cel, by trafić do ludzi, by każdy post coś wnosił, aby to nie był blog jak większość o modzie, kosmetykach i innych bzdurach. Myślę, że w miarę możliwości udało mi się poprowadzić ten blog jak chciałam i mimo, że nie nie odniósł on jakiejś dużej popularności, mam teraz o wiele mniej obserwatorów, to mimo wszystko czytała mnie satysfakcjonująca mnie liczba osób i tak na prawdę to ilość się nie liczy... ważne jest dla mnie to, że trafię choć tej 1 na 10 osób;)
W sumie to chyba wszystko, co chciałam napisać, "normalną" notkę postaram się opublikować jak najszybciej. Może nawet dziś:) Tematyka bloga raczej pozostanie niezmienna... jak zwykle będę umieszczała tu moje refleksje, poglądy na różne sprawy itp. Oczywiście nie zabraknie też poruszania innych tematów.
Zastanawiam się tylko nad zmianą szablonu....
Także na dzisiaj to tyle... jeśli jesteście zainteresowani moją nową-starą wersją bloga, to ZAPRASZAM SERDECZNIE DO OBSERWOWANIA:)




+ MEGA ODKRYCIE!!! ŁUKASZA Z 20m2 - "THE DUMPLINGS"!!!
Ich muzyka mnie totalnie zauroczyła! Słuchajcie, podziwiajcie i egzystujcie! Na prawdę niesamowita twórczość tak młodych ludzi! Dzięki nim wierzę, że prawdziwa muzyka wciąż żyję i ma szansę rozwijać skrzydła!
https://soundcloud.com/thedumplings
POLECAM PIEROGI!:D

NA YT MOŻECIE ZNALEŹĆ Z NIMI WYWIAD;)





4 komentarze:

  1. Ja zakładając bloga postawiłam sobie cel - by był on bardziej motywujący do życia i naprawdę, chciałabym, żeby tak było xD Często denerwują mnie właśnie taki blogi "SIEMKA, DZIŚ BYŁAM W SZKOLE, DOSTAŁAM DWIE 5 I JEDNĄ 2, A PANI Z MATMY SIĘ NA MNIE UWZIĘŁA. POTEM WRÓCIŁAM DO DOMU, ZJADŁAM OBIAD POSZŁAM SPAĆ HEHE. OBSERWUJCIE I KOMENTUJCIE!!!!! :):):):):):):)" no doprawdy. Po co mi puste obserwacje, skoro nikt tego nie czyta, co piszę.

    Dobra, trochę zboczyłam z tematu xD Tak więc mam nadzieję, że prędko pojawisz się z czymś nowym. No i oczywiście rozumiem Twoją nieobecność, ja nieraz miesiąc nic nie dodaję, no ale wena to podła kreatura, co mogę powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek :)
    www.mylittleworld3333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Jeżeli dodajesz komentarz, to mam nadzieję, że przeczytałeś całą notkę.
-Komentarzami typu "fajny blog" - SPAMUJESZ!
-Jeśli Twój komentarz będzie posiadał więcej niż 4 słowa, na pewno się zrewanżuje !:)

Pozdrawiam:)